Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

werk kwijt!

Gestart door Kaatje, januari 19, 2009, 01:19:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kaatje

GVD! Ik zit mezelf helemaal op te eten hier thuis. Waarom is de wereld soms zo oneerlijk?  :'(
Door enkele hoger geplaatste personen ben ik mijn job kwijt, en ik ben goed in wat ik doe, werk hard, kan veel incasseren. Ik vraag me echt af wat ze tegen me hebben, eerst waren ze nog zo content van me en nu... Pfffff! Zonder boeh of bah op straat gezet... geen motivatie meer en veel frustraties die ik er op geen enkele manier uit krijg  :banghead:
Waar is hier de  :cake:?

Ienepien

Oei, Kaatje, wat erg voor je. Als troost een lekker stukje  :cake: en een  :knuffel:
Het voelt (denk ik) net zoiets als afgewezen worden met de seks? Het is een soort van afwijzing: we hebben je niet meer nodig. >:(

Kaatje

Ja echt, zoveel moeite, en waarvoor... *zucht* Ik heb alweer nieuwe werkaanbiedingen gekregen, maar ik heb geen fut meer... soms kan een mens niet blijven vechten hé.  :'(

Sismo

Balen! Hopelijk vind je weer wat puf!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

das slecht nieuws, kaatje...Hoe kan dat nu, dat ze je zomaar op straat zetten? ik kan begrijpen dat dat een enorme schok voor je is...Veel sterkte, en hopelijk zit er nog iets waardevols bij de nieuwe werkaanbiedingen...

Kaatje


Ienepien

Hé, niet de moed laten zakken, hoor. :knuffel:

sutoroberi_sheku

eerst een hoop  :cake: eten, en dan er weer vol tegenaan!  :knuffel:
:cake: kan soms ontzettend goed troosten.
wij hebben ook een nieuwe baas, en ik ze de mensen allemaal verdwijnen! sommige vrijwillig, omdat het een kl**tzak is, en andere
worden pardoes ontslagen, omdat hij zijn nek niet kan volkrijgen met poen.

Ienepien

Tja, een nieuwe baas is meestal : nieuwe wetten, nieuwe regels,
maar is niet altijd goed voor de zaak.
Er zijn van die bazen, dat zijn zulke egotrippers, die denken het wel even om te kunnen buigen naar een positief iets.
Werkt niet altijd. Zulke bazen zouden ze eigenlijk meteen moeten vervangen........... :-\

Ereinion

 :knuffel: voor Kaatje. Heeft het met de crisis te maken?

Hier heel veel puf-  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

sutoroberi_sheku

tja, maar die arrogante exemplaren, zijn de exemplaren met poen. de echte speknekken haha.
wat een oneerlijke wereld.

Betty

Balen, balen. M is ook sinds 1 januari zonder werk :(. Was puur een boekhoudkundige beslissing, projecten en personen "deden er niet toe". Het voelt gewoon alsof je niet belangrijk meer bent ofzo. Misschien dat ik daarom wel niet houd van seks, ik houd ook niet van geld. Beiden worden te vaak misbruikt als motivatie. Heel veel sterkte Kaatje.  :knuffel:
Liefs B.

Ereinion

Grappig dat je dat zegt. Ik heb ook een vreselijke hekel aan geld. Helaas heb je wat nodig, maar ik ben er het liefst zo min mogelijk mee bezig.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Kaatje

Nee, kzit int onderwijs, dus daar hebben ze geen last van de crisis. Tja ja, als je voor jezelf opkomt en sommige mensen kunnen niet tegen kritiek, dan kan je dat aan de hand hebben zeker... Ik ben mijn ex-directeur nog wat gaan lastigvallen deze week en wat aan zijn hoofd gaan zagen en beschuldigingen spuien, nah. Dikke ***! Keb ondertussen een nieuwe job gevonden :D Ik hoop dat het lukt! Kben nu wat vertwijfeld, tis weer wat nieuws, veel nieuwe mensen...
Nog wat  :cake: eten en dat komt goed ;)
Dan u voor de steun!