Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Afreageerclub 'Cirec'

Gestart door pinky, februari 10, 2009, 02:06:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

(sorry peter, moest even voor Betty)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ach, tis maar een pompoen. Je wilt niet weten hoeveel afschuwelijke plaatjes er nog meer op het internet staan... oef...

Sismo

 :D Ik vind 'm wel leuk! 'Ns wat anders dan die zoete pompoen-dingen!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Zo ik ben gewoon boos omdat ik even boos moest zijn! Puh!

petra1963

Daar heb je toestemming voor nodig van een van onze admins.. Volgens mij heb jij geen toestemming gekregen. Dus je bent nu in ernstige overtreding !  :flic:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Ugh ! Ik heb gezegd ! Da hek said !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Jovi_Hobbes

Citaat van: peter1963 op maart 09, 2009, 11:42:12 PM
Daar heb je toestemming voor nodig van een van onze admins.. Volgens mij heb jij geen toestemming gekregen. Dus je bent nu in ernstige overtreding !  :flic:

Hierbij verklaar ik Jovi_hobbes dat Pinky toestemming heeft om gewoon boos te zijn om boos te zijn.

De kosten voor deze verklaring zijn 2x :cake: en een  :pinguin: Te voldoen binnen 30 dagen.  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ooh, dan geef ik er gelijk een berg! Vast vooruit betalen he!

:cake: :cake: :pinguin:   :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:   :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:   :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:   :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:   :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:   :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:   :cake: :cake: :pinguin:    :cake: :cake: :pinguin:

pinky

IK BEN BOOS, GEWOON OMDAT IK BOOS WIL ZIJN!!!! HAHAHAHAHAHA!  :banghead:

Ienepien


pinky

Yeah, die bewaar ik nog eventjes!

paulc

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah......!!!!!!!!!!!!!