Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

100 gratis condooms bij CZ! Gegarandeerd Minimaal 100X per jaar Veilig N*uken!

Gestart door «-o-Lantos-o-», februari 28, 2006, 12:11:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Citaat van: Pinky op november 10, 2007, 06:50:40 AM
Ook handig om om een uitlaat te binden van de buurman en hem dan weg zien rijden met een steeds groter wordende ballon achter zijn auto aan  ;D

Ik heb toen ik jong was in een anti-auto-actiegroep gezeten..We hebben dat idee toen ook wel eens gehad. Om te ontmoeduigen dat mensen met de auto boodschappen zouden gaan doen. Maar we hebben het gelukkig nooit uitevoerd. Er hadden ongelukken van kunnen komen.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 11, 2007, 03:54:59 PM
Ik moet zeggen dat ik erg blij was dat ik er niet een had gekocht en hem dan zou hebben opgegeten  :o

De eerste keer dat ik condooms in handen had, stond ik er wat raar naar te kijken. Ik vond het maar vreemde dingen. En er een beetje bizar uitzien. En ik dacht 'oh, nou, dat is het dan?' en vervolgens verloor ik mijn interesse...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rush`

The circle is through the looking glass

Ienepien


Ienepien


petra1963

Bizar.. alsof je er aan denkt om wanneer 'hij' al in erectiestand staat, er dan nog je ding in zo'n koker te stoppen en dat condoom omheen te spuiten. Meestal wil je dan toch wat anders.. :rollol:

En verder: ik kreeg gelijk een fantasie om in plaats van die vloeibare latex twee componentenlijm in die koker de stoppen.. :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


MaankindJ

had nog niet gereageerd en mijn mening als een bebloedt klein konijntje tegen de muur te smijten
dus:

"massas, groepen, mensen kom allen hier en doe wat de media zegt "" :banghead: (en waarom er geen vuil geld aan verdienen he??)
student blijkt gelijk te staan aan Zat worden, Neuken en "Populair worden AAARGG :banghead: (sorry voor het wordgebruik maar je moet je gewoon iemand voorstellen die pissed is op de ACHTERLIJKE manier waarop mensen denken en blijven leven (mss zouden ze iets anders moeten doen dan leven, vuile schimmels grrrr :banghead:  :banghead: )
°°°every little thing is gonna be alright°°°


petra1963

Citaat van: Ienepien op november 15, 2007, 11:01:47 AM
Werp jij je op als proefkonijn? :rollol:

Als je met mij gaat gooien lijkt het meer op dwergwerpen, en dat is per wet verboden.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Ienepien