Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bebe, gefeliciteerd!

Gestart door Stev, juni 29, 2007, 01:15:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

*zet de eerste val op scherp*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Huurt een helicopter met infraroodkijker om Ereinion op te sporen..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

bebe

ik zal Peter R de Vries eens bellen, tenminste als tie het allemaal nog helder kan zien na dat "vreselijke"wijn gebeuren,haha

Sismo

 :schater: Het "Wijnincident".....bij ons heet dat gewoon een kater!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

bebe

ach als het beessie maar een naam heeft,haha

Rush`

Wel leuk om te zien dat dat incident de nationale TV in de states heeft gehaald, ze zijn Joran daar nog niet vergeten.
The circle is through the looking glass

bebe

nee zeker niet Joran blijft nieuws hoe dan ook

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Het gaat over Joran van der Sloot, de jongen die verdacht wordt in de zaak Natalee Holloway!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Oh, daar heb ik een heel ietsiepietsie klein beetje van meegekregen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

En het heeft een hoop 'geruchtenmachine' gehalte..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Een stromin een glas water, of eigenlijk, uit een glas wijn in het oog van Peter R de Vries...  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ja, met je oog proef je niks... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-