Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hecht maatje uit België gezocht

Gestart door myra, juni 26, 2016, 10:16:33 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Ik twijfelde of ik hier nog eens een oproep zou plaatsen. Was jaren geleden een heel actief lid, maar de laatste tijd ben ik hier nauwelijks nog geweest. Maar waarom ook niet he?  ;D

Ik voel echt meer en meer de behoefte aan een vaste partner in mijn leven. Ik wil hierbij een hechte emotionele band, samen door het leven gaan, geen seks. Knuffelen en hand in hand lopen vind ik wel leuk. Goede gesprekken en elkaar steunen vind ik heel belangrijk.  Het maakt mij dan ook niet uit of deze partner een man of een vrouw is als de band maar goed is.

Ik ben een vrouw van 37 jaar, woon in Diest in België.

Belangrijk is wel dat ik een alleenstaande mama ben, heb één dochtertje van 3. Ze woont permanent bij mij.

Ben gevoelig, eerder introvert, goede luisteraar, hou van fantasy, science fiction, uitstapjes, wandelingen, stadsbezoek, film, terrasjes, natuur. Denk graag na over de dingen en hou van droge humor.

als je je hierin herkent, altijd welkom om te reageren

groetjes,
Myra

AceVentura

Hoi Myra,  leuk je weer te zien en welkom terug  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: myra op juni 26, 2016, 10:16:33 AM

Was jaren geleden een heel actief lid, maar de laatste tijd ben ik hier nauwelijks nog geweest.


Niet zo bescheiden, Myra. Je was zelfs moderator, en als ik me niet vergis, ook één van de oprichters van dit nederlandstalige forum.

Welkom 'terug' en ik hoop dat je succes hebt met je oproepje.  :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

myra

dank je, Ace en Edewecht, fijn jullie terug te 'lezen'. klopt, ik ben een aantal jaren moderator geweest. maar het liijkt me al heel lang geleden...mss omdat er in tussentijd veel gebeurd is, moeder geworden enzo :)