Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ben je de snelste?

Gestart door pinky, oktober 04, 2006, 12:36:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

nou, ik ben ook bij 11. nog wat begonnen. Maar met flink oefenen en wat rammen op de toetsen lukt het vast!

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Joepie, ben aan 5.5 geraakt! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Joepie, Joepie is gekomen.. :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Jeeeuj, jullie kunnen het! Go for it.

pinky

http://www.nuspelen.nl/sneltypen.htm voor degene die het even kwijt zijn. Ik zit inmiddels al op 3.922. Of ben ik mensen nu jaloers aan het maken. Ik ben ook wel oneerlijk bezig, want ik had al geoefend voordat ik het hier neerzette. Flauwe ikje.

Jovi_Hobbes

tssk, stoute pinky!

Ik ben opeens trots op mezelf, want ik begon met 7,5! Ik heb alleen daarna niet meer geoefend. Misschien durf ik later weer nu ik weet dat er geluiden bij zitten  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Jippie, eerste score is 6,281!!!
Ik was een beetje bang dat ik iets fout zou typen, hahaha. Vooral de laatste paar letters van het alfabet zijn lastig achter elkaar te typen :).

Zonnekind

Ja idd, blijkbaar heb ik problemen met mijn x en mijn w... stomme letters! :D

Ik deed vroeger ook aan zo'n spelletje mee. Toen kwamen er woorden op het scherm en je moest die typen voor die de andere kant bereikt hadden. Na elke ronde kreeg je een foto van een man of vrouw (je mocht kiezen ;D) die telkens 1 kledingstuk meer uit deed. Het was alleen wel heel oneerlijk, de man ging tot op zijn boxershort maar de vrouw deed alles uit. Toen kon ik daar nog wel van genieten van een beetje bloot en heb ik dus echt gevloekt :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Wat gemeen!
Overigens is dat altijd zo hè! Blijkbaar is er niets mis met compleet naakte vrouwen, maar mannen... Eigenlijk vind ik het ook wel goed hoor, maar in hetkader van de gelijke behandeling klopt daar natuurlijk helemaal niets van  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

5,8  :klap: Oh nou kun je ook wel op de 3,... komen Dat is nog maar even oefenen. Als je da laatste letters van het alfabet eenmaal doorhebt!

Jovi_Hobbes

Die blijven wel het lastigste ja.
Overigens kun je natuurlijk ook vals spelen met dit spel. Er moet namelijk wel een manier zijn om je toetsenbord zo in te stellen dat je niet meer qwerty etc. typt maar abcdefg etc. Ik weet alleen niet of je daar eerst software voor moet downloaden.
Vroeger waren toetsenborden (of eigenlijk typmachines) trouwens alfabetisch. Het schijnt dat dit veranderd is omdat typistes anders te snel typten en de machines bleven hangen. Als dat verhaal klopt vraag ik me af waarom we dan nu met de computer weer niet terug gaan naar abc toetsenborden...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Omdat iedereen er aan gewend is, denk ik. Overigens hebben ze in Frankrijk een azerty toetsenbord, wat iets meer toegespitst is op het Frans (de a en de z zitten dan op de plek van de q en de w, en v.v.). Maar ja, wat maakt het ook uit. Ik kan behoorlijk snel typen met een qwerty toetsenbord hoor (laatste test wees 360 aanslagen per minuut aan) ;D.