Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een nieuw drie woorden per post verhaaltje?

Gestart door myra, oktober 31, 2006, 10:08:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


elke

EINDE!
(wordt het niet stilaan tijd om met een vier-woordenverhaaltje te komen?  :o

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

elke

't Is maar een voorstel hé, ik wilde je niet verdrietig maken :knuffel:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

het vierwoord verhaaltje heb ik gesplitst van het driewoordverhaaltje

elke

En ik heb dat gesplits nu eindelijk ook door  ;)

petra1963

Citaat van: elke op november 30, 2006, 01:54:48 PM
En ik heb dat gesplits nu eindelijk ook door  ;)

Voor je het weet word je hier ook gesplitst.. Er lopen hier al meer mensen rond die dat is overkomen. Die hebben nu allemaal een meervoudige persoonlijkheidsstoornis, en sturen allemaal mailtjes naar zichzelf.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Thiotric

Zeg Thiotric, ga je vandaag wat vroeger stoppen?
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Thiotric

Ah, wacht , kzal het hem is vragen (zoiets???  :schater: )
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen