Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

agentschap 2

Gestart door Stev, december 05, 2006, 09:58:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik was je maar aan het pesten hoor. Vriendjes? :handschudden:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ja, ja, Sismo, nog een uurtje of 4 en jij haalt me in bij de on-line statistieken  :o

:wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ik ben meteen weer weg!  ;D  Daaaag!
Nog 33 berichtjes en ik word ook al weer uit het team gezet...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ik ga nu echt weer, ga boodschappen doen en heb daarna met een vriendin afgesproken. Fijne dag nog!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Jij ook nog een fijne dag !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

#38
Sismo, verlaat ons niet!!!  :78:  :78:  :78:

(ik bedoel die 1999 berichtjes  :) )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ga maar snel berichtjes posten, dan zijn we weer samen!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ja, maar dan ben ik helemaal alleen  :78:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

ik ben er nog lang niet aan toe, hoor Stev ! Dus voorlopig zijn we gezellig samen agenten !  :handschudden:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)