Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

opnieuw weekeinde !

Gestart door petra1963, december 09, 2006, 08:45:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 14, 2006, 04:19:32 PM
Als elfje moet je je sowieso met de kerst een beetje verstopt houden anders word je zo afgevoerd naar de lopende banden in lapland om speelgoed te maken voor de kerstman. En ik heb gehoord dat hij erg slecht betaalt!

Citaat van: peter1963 op december 14, 2006, 05:31:04 PM
Ja, en je loopt het risico na afloop van al het werk (als dank voor alle moeite) zelf in hout veranderd te worden, als cadeautje voor de laatste kindjes...


:o Vreselijk!!!

Wie gaat er mee naar Lapland om de elfjes te bevrijden?  >:(

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ken nog wel mensen van het Tuinkabouter Bevrijdingsfront. Misschien hebben die nu nog tijd over !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ja, ik wil wel mee naar Lapland!  Lijkt me zo mooi en dan redden we ondertussen die arme elfjes ook wel even.
Volgens mij moeten we dat op de 25e doen, dan is de kerstman druk bezig al die cadeautjes te bezorgen en is er niemand om de elfjes te bewaken  >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Goed idee !  l Zal de Kerstman even raar opkijken !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Nee, nee, dan zijn we te laat, want dan zijn de elfjes al in kadootjes verandert.  ::)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Dan moeten we deze week nog gaaan ! :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Regel jij een vliegend rendier ? In het oosten van het land schijnen die nog in het wild voor te komen, hoorde ik van iemand uit Huppel. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

*pakt snel haar koffertje in*
Oké, ik ben klaar! Elfjes redden!!!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: peter1963 op december 19, 2006, 11:34:49 PM
Regel jij een vliegend rendier ? In het oosten van het land schijnen die nog in het wild voor te komen, hoorde ik van iemand uit Huppel. ;D

Niet nodig, we passen wel met z'n drieen op mijn draak.

Hoe gaan we de kerstman afleiden?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

door te doen alsof we Paasklokken zijn. Hij wordt dan gegarandeerd helemaal gedesoriënteerd!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Paasklokken op een vliegende draak zelfs. Daar zou iedereen van in de war raken.  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Als de Elfjes nu maar niet zelf in de war raken, en wegvluchten.. :'(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik doe mijn puntoren wel op, dan vertrouwen ze me wel.

*oefent op het klokkengelui*

BIM BAM BIM BAM BIM
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.