Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexuality always existed, you just didn't notice it

Gestart door SoulDragon, augustus 23, 2012, 08:30:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SoulDragon

SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Dutchamoeba

Goed artikel, met veel rare reacties (zoals gewoonlijk...). De reacties zijn gelukkig wel veel minder hatelijk dan normaalgesproken.

Jovi_Hobbes

Opvallend dat veel mensen zeggen dat ze niet snappen waarom er een issue van wordt gemaakt. Dat laat nog steeds en gebrek aan inlevingsvermogen zien, maar is misschien iets beter dan uitgemaakt worden voor zielige loser  :)
Overigens vind ik het wat raar dat de schrijver net doet alsof aseksualiteit opeens overal is. Er is de laatste jaren wel wat vooruitgang geboekt, maar echt veel bekendheid is er nog steeds niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Ik vond de reactie van een homoseksueel wel heel goed. Hij begreep, waarschijnlijk vanuit zijn eigen ervaringen met een niet-standaard geaardheid, dat het belangrijk is om, o.a., misverstanden uit de weg te ruimen, en dat het daardoor van belang is om wel van je te doen laten spreken.

Dat klopt. Erg veel bekendheid is er nog steeds niet (wat ook wel blijkt uit de rare reacties).