Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar ligt bij jou de grens? Al geëxperimenteerd?

Gestart door biaseksueel, november 21, 2007, 11:42:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

biaseksueel

Het valt op dat aseksualiteit moeilijk te definiëren is, iedereen heeft zijn eigen verhaal. Daarom is het ook moeilijk uit te maken of je tot deze categorie hoort.
Vraagje: waar ligt bij jou de grens op seksueel vlak? In hoeverre heb je geëxperimenteerd met relaties en knuffelen/seks?

Mijn antwoord: knuffelen is heerlijk met de juiste persoon! Tot nu toe ben ik nog nooit iemand tegen gekomen met wie ik behoefte had aan seks, en ook nooit verliefd geweest. Maar mocht ik wel verliefd worden: ik denk niet dat ik echt all the way seks zou willen, maar ik kan dat nu niet met zekerheid zeggen omdat ik het niet mee heb gemaakt.

En jullie atwoorden op mijn vragen??
En hoe zit het eigenlijk met naakt zijn? Al wel eens in de sauna geweest?

Ienepien

Nee, nog nooit. Dan ben ik toch nog wel van een preutse generatie. Ik zou dat niet durven.
Maar naakt voor m'n eigen man? Geen probleem. Hij kent me al zo lang. Maar voor m'n kinderen ook niet. En ik hun niet. Daar hebben we dan toch een gevoel van preutsheid, schaamte, het hoort niet? Wie zal het zeggen, maar we doen het gewoon niet. :wave:

myra

Ik heb een paar maal seks gehad in een voorgaande relatie, vond het allesbehalve een leuke ervaring

In het algemeen ben ik geen lichamelijk type. Ik knuffel af en toe wel graag met mijn vriend, maar wil zeker niet de hele tijd aan hem vastplakken. Hand in hand of arm in arm lopen vind ik dan weer een zalige vorm van fysiek contact.

Sauna of naakt rondlopen is niks voor mij. Ik zou me zo geen seconde op mijn gemak voelen.

MaankindJ

#3
een mens is toch zijn vacht verloren dus is het logisch dat heel velen zich schamen rond deze situatie
ik heb dat ook maar dan zie ik daar de vorm van de misvorming van de mens tegenover dier in dus denk ik dat mijn preusheid daardoor gereflecteerd word hehe
°°°every little thing is gonna be alright°°°

petra1963

Ik ben graag naakt, voel me dan prettiger dan met kleren aan. 's Zomsers buiten op het naaktstrand, en zomer en winter thuis wanneer ik alleen thuis ben. ;D
De sauna heb ik een keer gedaan, maar dat was geen succes in verband met mijn astma. Ik kreeg het hartstikke benauwd..
Verder houd ik erg van knuffelen en tegen elkaar aan liggen.
Maar verder ? Nee, verder wil ik niet. Tongzoenen vind ik ook vreselijk !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Bij mij ligt de grens wel zo'n beetje bij knuffelen (en zelfs daar heb ik moeite mee als ik het gevoel heb dat de ander meer wil). Zoenen is iets wat ik misschien zal kunnen waarderen bij iemand waarvan ik 100% zeker weet dat het daarbij blijft en iemand die ik echt vertrouw. Maar zo'n persoon ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb nooit verder geëxperimenteerd omdat ik bij deze twee dingen al erg gauw tegen mijn grenzen aanloop.

Ik voel me niet op mijn gemak als ik naakt ben in de buurt van anderen. Niet omdat ik me zo erg voor mijn lichaam schaam ofzo, maar het is voor mij een hele grote stap over mijn prvacygrens heen. Daarnaast heb ik ook totaal geen enkele behoefte om andere mensen naakt te zien. Dus een sauna is voor mij echt een horrorscenario  :pinguin:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

loganmanticore


Ienepien


Ere

Na wat experimenteren kwam ik er al snel achter,dat als ik geen band met iemand heb,ik het liefst s`morgens alleen wakker word.
De daad was wel aardig,maar niet spectaculair,...ik kan het zonder.
Ik moet met iemand op EEN lijn zitten,en me volledig thuis voelen anders word het niks.
En zelfs al mocht ik zo`n iemand tegen komen,dan vraag ik me af,hoe zo`n relatie er dan uit gaat zien.
Werkelijk geen idee.

Ienepien

Niet krampachtig op zoektocht gaan. Dat werkt niet.
Op een dag is er dan zomaar iemand, maar je je meteen bij thuisvoelt.
Of je elkaar al héél lang kent.
En als het moment daar is, herken je het meteen.
Het gaat gebeuren. Echt waar, wacht maar af. :knuffel:

Ere

We zitten op EEN lijn Ienepien
Bedankt voor de pep  ;)

Ienepien



Ienepien


loganmanticore