Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De onbevlekte ontvangenis.

Gestart door Ereinion, juni 25, 2006, 06:21:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

O help, wat gaat sinterklaas dit jaar verschrikkelijk worden. Dan denk ik bij elke sinterklaas dat het de paus is die mij komt ophalen  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Zo lang hij je vader's horloge om heeft, dan is het de sint!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

waarom ben je bang voor de zwitserse garde??!! Dat zijn allemaal vet leuke mislukte aantrekkelijke zwartepietige (in witte uitvoering) jongens!! Niets om bang voor te zijn, het enige wat ze doen is rondmarcheren en mensen de weg wijzen.
Enneh.... als je echt bang bent voor de sint heb ik een geheimpje voor je : **ik ben zwarte piet (en dat is écht waar)
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Tempesta

Citaat van: littlefanny op juli 29, 2006, 01:19:04 PMik ben zwarte piet (en dat is écht waar)

Bob Marley is zwarte piet?


;D

ChibiFirli

Citaat van: littlefanny op juli 29, 2006, 01:19:04 PM
**ik ben zwarte piet (en dat is écht waar)
:o
>_>
gevaarlijk >_>
die zwarte pieten zoenen me altijd op men wang!
<_<
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

petra1963

 >:( ik wil helemaal niet gezoend worden.. niet door sint en niet door piet.. >:( :78:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Nog een geheimpje: ik ben zwarte miet
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta


Zonnekind

Ja hoor, is dat niet gekend bij jullie?
Ik 'speel' elk jaar zwarte piet maar hier wordt er dan soms om te lachen gezegd: neenee, dat is een miet aangezien piet meer jongensachtig is...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Citaat van: ChibiFirli op juli 29, 2006, 01:50:26 PM
:o
>_>
gevaarlijk >_>
die zwarte pieten zoenen me altijd op men wang!
<_<

Da's dan flink schrobben na afloop! Krijg je dan wel een handje pepernoten als beloning?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Op een cassetje met sinterklaasliedjes wordt ook al gezongen over pepernootjes. Wat zijn dat? Is dat iets typisch dat de zwarte pieten uitdelen?
Bij ons smijten de zwarte pieten met snoepjes. Op elke plaats zijn het andere snoepjes, heel vaak letterkoekjes.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Ehm die is lastig, want wat wij hier Nederland meestal pepernootjes noemen zijn eigenlijk kruidnootjes. Kruidnoten zijn eigenlijk een soort kleine ronde speculaasjes die je heel goed door een kamer kunt smijten (en die best hard aankomen!). Echte pepernoten zijn groter en vierkanter en lijken op brokken taai-taai. Hebben jullie dat wel in België, taai-taai?

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Pepernoten worden ook wel kruidnoten genoemd, hele kleine ronde koekjes, zeg maar.

Citaat van: Zonnekind op juli 30, 2006, 01:08:43 PM
Ja hoor, is dat niet gekend bij jullie?
Ik 'speel' elk jaar zwarte piet maar hier wordt er dan soms om te lachen gezegd: neenee, dat is een miet aangezien piet meer jongensachtig is...

Dan zijn we collega's  :D Mijn vader speelt sinds een aantal jaren Sinterklaas op mijn werk, en ik ga altijd mee als Zwarte Piet.

Haha, je was me voor Jovi!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.