Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gelezen in het sexwoordenboek

Gestart door Dreamer, maart 22, 2007, 05:40:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik denk dat iedereen wel meerdere momenten in zijn leven heeft waarop hij/zij aan alles twijfelt. Zo bekeken had ik al een midlife crisis op mijn 22e  :o, ik hoop maar dat dat niet echt het midden van mijn leven was...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik geloof dat ik er nu middenin zit.... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Hoeveel zou je er eigenlijk in je leven krijgen?

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Tja...midlife....ik hoop niet dat ik nu dus halverwege mijn leven ben...dan word ik dus maar 72.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Citaat van: peter1963 op maart 25, 2007, 11:14:05 PM
Dus kennelijk zit ik ergens tussen M en V in..

Androgyn noemen ze dat :).

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 28, 2007, 09:09:15 PM
Ik denk dat iedereen wel meerdere momenten in zijn leven heeft waarop hij/zij aan alles twijfelt.

Dat was dan op mijn achttiende, toen twijfelde ik echt over alles. Vaker heb ik dat ik alleen aan bepaalde onderdelen twijfel (de mensen in mijn omgeving, mijn toekomst, mijn opleiding, mijn karakter, enz).

Jovi_Hobbes

Er is altijd wel iets om over te twijfelen  ::)

Citaat van: Sismo op maart 30, 2007, 08:57:38 PM
Tja...midlife....ik hoop niet dat ik nu dus halverwege mijn leven ben...dan word ik dus maar 72.... :-\

Da's beter dan 44! Of in het geval van Tempesta 36...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

#21
In dat geval moest ik al dood zijn   :o

Het woord androgyn kende ik nog niet  :-[ dus was ik benieuwd wat precies het verschil met transgender was. Toen kwam ik de volgende test tegen:
http://www.123test.nl/androgyn/.
Ik heb het ingevuld want soms vraag ik me af waarom er zo weinig "vrouwelijks" in mijn karakter zit. Mijn vermoeden is bevestigd want ik kreeg "beetje vrouwelijk" als resultaat  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

'Androgyn' is voor mijn gevoel niet het goede woord.. maar ja, wat zegt een woord ? Het roept een beeld op.. maar klopt dat beeld ?

Afijn, wat filosofie op de late avond, na een mooi weekeinde met schitterend weer..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 ;D Testjes blijven leuk, maar je hebt er zo weinig aan....ik ben "zeer vrouwelijk"
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

En ik ben een 'beetje vrouwelijk' :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ik kan me daar eigenlijk wel iets bij voorstellen. Van Peter ook natuurlijk. Maar Sismo, vind je van jezelf van niet dan? (ik laat even buiten beschouwing dat het maar een testje is  ;)  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Jawel hoor, maar bij "zeer vrouwelijk" stel ik me iemand voor die op hoge hakken loopt, veel make-up gebruikt enzo. En dat past dan weer niet bij mij!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

 :D  Maar dat doen mannen tegenwoordig ook!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-