Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kinderwens

Gestart door Etrius, maart 22, 2011, 03:13:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etrius

We hebben het nu al een maand of zo zitten: de beginnende kinderwens.
Het is nog veel te vroeg om aan kinderen te beginnen en dat weten we, maar het idee dat er kleine "mijtjes" zullen rondlopen en dat ik vader word doet me altijd glimlachen.
Autisme is doorgegeven via de vader dus de kans zit er in dat ze, net als mij, autistisch zullen zijn, al goed dat ik zeer veel ervaring heb.
We hebben zelf al namen gekozen, en mijn vriendin wilt een tweeling, die kans is er aangezien zowel haar ma als pa tweelingen waren.
Ze vraagt me dan soms of ze een goede moeder zou zijn, zeer schattig.

Een beeld om naar uit te kijken...
Amor Vincit Omnia.

Ereinion

Zeker. Fijn dat jullie zo op één lijn zitten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

HEt gaat zo te lezen dus wel goed tussen jullie.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Etrius

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 22, 2011, 08:00:24 PM
HEt gaat zo te lezen dus wel goed tussen jullie.

Wij hebben écht niks te klagen.  :)
Amor Vincit Omnia.

Fricai

Als jij een (ongeveer) normaal en gelukkig leven kan leiden, zou ik het niet zien als argument tegen ('eigen') kinderen nemen. :)
Sowieso niet teveel verwachten van die erfelijkheid hoor, zowel Autisme als 'Meerlingheid' zijn maar zeer beperkt erfelijk als ik het goed heb. (Wel duidelijk meer kans op als je bepaalde allelen hebt, maar nog steeds voornamelijk toeval)

Etrius

Citaat van: Fricai op maart 22, 2011, 08:51:55 PM
Als jij een (ongeveer) normaal en gelukkig leven kan leiden, zou ik het niet zien als argument tegen ('eigen') kinderen nemen. :)
Sowieso niet teveel verwachten van die erfelijkheid hoor, zowel Autisme als 'Meerlingheid' zijn maar zeer beperkt erfelijk als ik het goed heb. (Wel duidelijk meer kans op als je bepaalde allelen hebt, maar nog steeds voornamelijk toeval)

De geboorte blijft altijd onvoorspelbaar. :P
Amor Vincit Omnia.