Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ZIJN er hier wel asexuele koppels????

Gestart door Willem, januari 14, 2007, 11:13:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Willem

Dit onderwerp was door mij gestart in Januari.
Het is blijkbaar opnieuw ot leven gekomen , nu in september.
Als je de inhoud even nagaat: mijn vraag was helemaal niet of er geen asexuele koppels bestaan, evenmin of ze niet zouden kunnen bestaan of ontstaan... (Uiteraard wel)
maar wel puur practisch en to-the-point:  of er HIER (op aven) zulke koppels ZIJN.
HIER, om positief te stimuleren, zonder énige achtergrond van problemen...

Ook mijn verwijzing naar de historiek van de holebifederaties, was er omwille van de analogie. Hun TECHNISCHE kennis inzake minderheidsgroepen.
De kansen, rechten, onderlinge kontacten, kontacten met de wereld-van-de-heteros en nog veel meer (juridisch platform zelfs)  worden door die holebi federatie gedragen. De kern bestaat uit holebis "zonder" problemen.
Het is DAT model waar ik naar verwees, waar ik op alludeerde.
Dat model hebben wij (nog) NIET.
Wij staan, nu, waar holebis stonden, zo'n 35 à 40 jaar geleden.
Dat is gewoon zo. Alleen gaan contacten nu sneller, en dat komt alleen door het internet...
Of daardoor de werkelijke structuren ook sneller tot stand komen, dat denk ik niet.

Persoonlijke nota hierbij, die niks met het bovenstaande te maken heeft: Tussen januarie en nu is er voor mij zo veel gebeurd... De omstandigheden waariin ik mijn startbericht schreef waren anders dan de periode maart-april, en ook weer anders dan nu...
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

myra

#17
Citaat van: Willem op september 19, 2007, 08:29:40 PM

Als je de inhoud even nagaat: mijn vraag was helemaal niet of er geen asexuele koppels bestaan, evenmin of ze niet zouden kunnen bestaan of ontstaan... (Uiteraard wel)
maar wel puur practisch en to-the-point:  of er HIER (op aven) zulke koppels ZIJN.
HIER, om positief te stimuleren, zonder énige achtergrond van problemen...



Wel hier op AVEN, ben ik de helft van een aseksueel koppel... Nu tevreden?  :banghead: :P

Ienepien

Het gaat dus goed, Myra? Als je jezelf een deel van een koppel vindt, dan is het dus nog steeds een koppel?
Ik ben blij voor je. :knuffel:

myra


Willem

Kan de andere helft hier ook komen meebabbelen !???   :P
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

myra

nee, hij heeft geen behoefte aan een forum. Hij vindt de term aseksueel trouwens ook niet mooi.

Willem

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dan is er HIER geen asexueel koppel  (bij jou thuis wel, Myra !  :)  )
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

 :P Willem, je bent af en toe vermoeiend!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, als je een keer niet kan slapen, moet je alle Willem-berichtjes eens achter elkaar lezen. :rollol:

Sorry, was niet rot bedoeld. ;)

petra1963

Ik vrees dat ik dan juist niet zou kunnen slapen, omdat hij vaak net iets anders bedoelt dan wat ik uit zijn woorden begrijp.. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Peter , jij begrijpt mij altijd héééél goed !  :klap:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

#28
Citaat van: Willem op september 21, 2007, 01:05:47 PM
Dan is er HIER geen asexueel koppel  (bij jou thuis wel, Myra !  :)  )


Deze keer snapte ik het ook!  :klap:   :P

Even in de verlengte van de discussie over het praten in een seksueel-aseksueel relatie.
Stel dat hier een aseksueel koppel zou zijn en beide partners zouden even veel tijd hier op het forum doorbrengen met alle gevolgen van dien (ik hoef geen voorbeelden te noemen, hè...  ;D  ) Het probleem qua seksuele behoeften zouden ze dan niet hebben maar waarschijnlijk een veel groter probleem, zou het niet? :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Willem

Nee nee !
Denk je aan jalousie en dergelijke ???????
Weinig kans voor, bij asexuele koppels...    >:D >:D >:D >:D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner