Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gelukkige verjaardag Ereinion

Gestart door ChibiFirli, november 02, 2005, 03:22:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

;D
al die mensen die hier na elkaar verjaren ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Chibi komt uw wens niet wat te vroeg?

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op november 02, 2005, 07:53:30 PM
Chibi komt uw wens niet wat te vroeg?
Jaaaah ;D,
maar dat is normaal, gezien ik meestal toch niet weet welke dag het is ;D.
En ik heb het druk als Ereinion verjaart ^_^, want dan verjaart men broer ook ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Beter te vroeg dan helemaal niet. Alvast bedankt ChibiFirli! ;D Ik voel me door jou al helemaal in de stemming!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Morgen ben ik dan werkelijk jarig. En om het met jullie op de juiste manier te vieren heb ik cake gebakken. Want wat is AVEN zonder cake? En toen ik toch bezig was, heb ik er ook maar een paarse glazuur overheen gedaan. Eet smakelijk allemaal en bedankt voor alles wat jullie voor me betekenen.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Goh, wat lief van je zeg! Je cake ziet er heerlijk uit :)
Gefeliciteerd joh, en een hele fijne verjaardag gewenst! Komt er veel visite?

Ereinion

Dank je Knoddepropje!

Ik heb mijn vriends familie net gehad. En mijn familie komt morgen. En dan op mijn werk een beetje feestvieren. Ik ben wel benieuwd wat iedereen van de paarse cake gaat zeggen....  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Peix

Weer eens gelukkige verjaardag, Ereinion!!! ;D


--El Peix

ChibiFirli

Citaat van: Ereinion op november 06, 2005, 09:53:24 PM
Dank je Knoddepropje!

Ik heb mijn vriends familie net gehad. En mijn familie komt morgen. En dan op mijn werk een beetje feestvieren. Ik ben wel benieuwd wat iedereen van de paarse cake gaat zeggen....  :-\
Nu, ze moeten op zen minst zeggen dat het origineel is ;D. Paarse cakes zijn vet \o/.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

organised chaos


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

gelukkige verjaardag, Ereinion! het is een toffe cakefoto :cake: :cake: :cake:

Knoddepropje


TBW

Sorry voor de late wensen Ereinion  ::)

Ik laat graag op me wachten  :P

Gefeliciteerd, en waaaat een foto! Had je nu weer zo'n jurkje aan  :schater:

Zalig  :klap:

:wave:

Ereinion

Dank je, nog een keer.

De cake viel goed in de smaak. Een iemand vroeg waarom paars, dus ik zei dat dat met het forum te maken had. Hij vroeg niet over welk forum het ging. (Eigenlijk vind ik dat wel jammer. Als iemand had doorgevraagd, had ik tenminste een ingang gehad om het te vertellen)

Eigenlijk TBW is het alleen een top en geen hele jurk. Maar het is wel weer met wijde mouwen en vetersluiting.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.