Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Man of vrouw?

Gestart door Pink Label, oktober 29, 2006, 11:48:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Pink Label


albie

ben een vrouw van 27.

Ben op zoek naar een vriend of een vriendin die aseksueel is

pinky

Oei, nog 3 maanden en ik moet mijn stem hier veranderen!

En Albie, als je lang en hard genoeg zoekt, vind je die vast!

Memyselfandi

Man (jongetje..) van bijna 23 lentes jong  :pinguin:

jojo83

De vrouwen tussen de 25 en 40 zijn wel in de meerderheid. Hier hoor ik zelf ook bij (ben 26)

Ereinion

Volgens de statistieken van dit forum is de verhouding man: vrouw 3:1. Dat vond ik wel verrassend, omdat veel mensen er toch van uitgaan dat het een vrouwen-iets is. Nou hebben we ook veel mannelijke partners van, maar toch vind ik het verrassend.

(of zijn alle spammers die nog lid zijn ook man.  ;) )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Vast!

Ik denk eigenlijk dat het een zeer vertekend beeld is omdat je niet verplicht bent om je geslacht aan te geven. Veel mensen vullen niets in, waardoor ze ook niet worden meegeteld in de statistieken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Heb mijn stem inmiddels verandert omdat ik nu toch echt 26 ben!

Maarehm, wel opvallend zoveel mannen eigenlijk! Maar het zou maar zo kunnen! Ik denk dat veel vrouwen er minder problemen mee hebben, omdat ze al gewend zijn vele smoesjes te gebruiken. Hoofdpijn, druk op het werk, moe etc. etc. Daarnaast denk ik dat vele mannen dat wel redelijk accepteren/ het dan buiten de deur gaan zoeken. Dit klinkt misschien wat negatief ofzo, maar ik denk wel dat als een man aseksueel is hij er eerder tegenaanloopt dan een vrouw. Alleen denk ik ook dat vrouwen er makkelijker over praten dan mannen. Vandaar dat we dan meer vrouwen hebben die reageren!

Is natuurlijk ook maar een gedachtegang om het te verklaren hoor! Weet zelf nog niet of ik het er ook helemaal mee eens ben.

Ienepien

Citaat van: Ereinion op juli 03, 2010, 04:18:50 PM
Volgens de statistieken van dit forum is de verhouding man: vrouw 3:1. Dat vond ik wel verrassend, omdat veel mensen er toch van uitgaan dat het een vrouwen-iets is. Nou hebben we ook veel mannelijke partners van, maar toch vind ik het verrassend.

(of zijn alle spammers die nog lid zijn ook man.  ;) )

Als de boel eens opgeschoond wordt, zullen er inderdaad hele andere cijfers tevoorschijn komen. :P

Paul2

Grappig... duidelijk meer vrouwen dan mannen hier, maar in beide groepen de meeste van tussen 25 en 40 jaar...

Mannetje

De meeste mannen durven namelijk niet over hen gevoel te praten  :-\

Jovi_Hobbes

Citaat van: Paul2 op september 04, 2010, 06:24:08 PM
Grappig... duidelijk meer vrouwen dan mannen hier, maar in beide groepen de meeste van tussen 25 en 40 jaar...

Ik denk dat dat de leeftijd is dat je de grootste 'problemen' met aseksualiteit gaat ervaren. Je begint langzamerhand te oud te worden om een laatbloeier te zijn en begint tegelijkertijd de kriebels te krijgen om je te gaan settelen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

We hebben nét zo goed mannen nodig hier.
Al is het maar om te beseffen, dat het niet alleen een 'vrouwenprobleem' is, niet met seks bezig zijn.
De kant gezien vanuit de man is nét zo interessant, en leerzaam. :handschudden:

Paul2

Citaat van: Jovi_Hobbes op september 04, 2010, 07:20:26 PM
Citaat van: Paul2 op september 04, 2010, 06:24:08 PM
Grappig... duidelijk meer vrouwen dan mannen hier, maar in beide groepen de meeste van tussen 25 en 40 jaar...

Ik denk dat dat de leeftijd is dat je de grootste 'problemen' met aseksualiteit gaat ervaren. Je begint langzamerhand te oud te worden om een laatbloeier te zijn en begint tegelijkertijd de kriebels te krijgen om je te gaan settelen.

Ja dat denk ik ook...

Wat de minderheid van mannen betreft: mss zijn er gewoon minder aseksuele mannen, en/of zij komen er minder makkelijk voor uit, gezien het heersende mannelijkheidsideaal...

Mannetje