Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'Seks voor examen verbetert prestaties'

Gestart door «-o-Lantos-o-», februari 27, 2006, 11:50:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

«-o-Lantos-o-»

 >:( tsk tsk tsk

Dit was al een maand gelden veel in de nieuws. http://www.nu.nl/news_jsp.jsp?n=662760&c=83 Toen was ik te druk om het even hier te posten. Ik vind dat allemaal belachelijk!
Nog een slappe excuus om sex te hebben! Gaan ze over een paar jaar "n@uk pauze* inzetten voor de examen, of een gezellige orgie met de hele klas voordat er examen gehouden word?  >:( B@lsh@t  man!

Dit stukje van de nieuws vind ik ook nog grappig
CiteerOrale seks en zelfbevreding heeft veel minder effect, blijkt uit een studie van Britse onderzoekers.
Mensen! Voor de examen moet je N*uken!!! En niets anders als je slagingspercentage wil verhogen! (in een sarcastische toon) ........... *steekt middel vinger op*  >:(

~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

theruudstar

Zucht, ja had ik ook gelezen. Moet je bedenken, er zijn mensen die dus specifiek onderzoek doen naar al de "wonderlijke" eigenschappen van seks :-\. Geen seks voor het examen, toch geslaagd ;)

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: ThirdMagus op februari 28, 2006, 12:54:37 AM
Geen seks voor het examen, toch geslaagd ;)
Dat bedoel ik ook! Zonder sex kun je ook slagen!.... gefeliciteert trouwens  :klap:
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

theruudstar

Hehe, dankje. (is alweer een half jaar gelden, maar toch) Ik had allemaal het gevoel dat ik iets van voorbereiding miste  ;) (misschien kwam dat ook wel doordat ik pas de dag van tevoren begon met leren of helemaal niet leerde  ;D)

Knoddepropje

Ik heb vandaag een stukje in de krant gezien dat getrouwde vrouwen 1,5 jaar eerder dood gaan dan ongetrouwde. dat lag oa aan passief meeroken, stress, en......tadadadaa::::
Te veel seks ;D 
Ik wist wel dat t niet goed voor je was :P

theruudstar

Kijk eens aan! Alweer een bewijs dat seks slecht voor je is! Zoals ik altijd zeg: "Just say NO!" ;)

myra

Citaat van: Knoddepropje op februari 28, 2006, 07:13:26 PM
Ik heb vandaag een stukje in de krant gezien dat getrouwde vrouwen 1,5 jaar eerder dood gaan dan ongetrouwde. dat lag oa aan passief meeroken, stress, en......tadadadaa::::
Te veel seks ;D  
Ik wist wel dat t niet goed voor je was :P

interessant  ;) Gewoonlijk houdt de media ons het beeld voor dat seks een van de gezondste handelingen is die een mens kan verrichten.  Ik eet liever veel fruit eigenlijk  >:D

Ereinion

Citaat van: ThirdMagus op februari 28, 2006, 01:18:44 AM
Ik had allemaal het gevoel dat ik iets van voorbereiding miste  ;)

:schater: Volgens sommigen miste je hele belangrijke voorbereiding.
Maar alsnog gefeliciteerd!  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Als ik zo rondkijk, lijkt de voorbereiding die de meeste mensen vlak voor een examen treffen is de leerstof nog eens bekijken.

Ik kan me anders best wel voorstellen dat als je vlak voor het examen nog tijd hebt om seks te hebben, of iets anders te doen zoals op forums rond te hangen, spelletjes te spelen, dat je dan wss het vrij goed kent en ook goed zal scoren ;).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

myra


bebe

ik vroeg me al af waarom ik vaag voor examens zak,maar nu is het kwartje gevallen...........
tja probleem he?haha

petra1963

Citaat van: «-o-Lantos-o-» op februari 27, 2006, 11:50:19 PM
>:( tsk tsk tsk

Dit was al een maand gelden veel in de nieuws. http://www.nu.nl/news_jsp.jsp?n=662760&c=83 Toen was ik te druk om het even hier te posten. Ik vind dat allemaal belachelijk!
Nog een slappe excuus om sex te hebben! Gaan ze over een paar jaar "n@uk pauze* inzetten voor de examen, of een gezellige orgie met de hele klas voordat er examen gehouden word?  >:( B@lsh@t  man!

Dit stukje van de nieuws vind ik ook nog grappig
CiteerOrale seks en zelfbevreding heeft veel minder effect, blijkt uit een studie van Britse onderzoekers.
Mensen! Voor de examen moet je N*uken!!! En niets anders als je slagingspercentage wil verhogen! (in een sarcastische toon) ........... *steekt middel vinger op*  >:(


Wat een bizar bericht.. wat een onzin.. nou ja..  >:( ben ik blij dat dat voor mij nooit is opgegaan.. ik heb veel examens gehaald, maar gelukkig allemaal zonder dattum... stel je voor, zou je dat ook nog moeten doen als examenvoorbereiding.. JIG !  :geezer:
Zijn we net zo'n beetje af van het soort ( hoog) leraren die vrouwelijke of mannelijke studenten hun examen laten halen wanneer die studenten zeg maar prive bepaalde diensten bewijzen..krijgen we nu dit weer..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Citaat van: Knoddepropje op februari 28, 2006, 07:13:26 PM
Ik heb vandaag een stukje in de krant gezien dat getrouwde vrouwen 1,5 jaar eerder dood gaan dan ongetrouwde. dat lag oa aan passief meeroken, stress, en......tadadadaa::::
Te veel seks ;D  
Ik wist wel dat t niet goed voor je was :P

Hoi Knoddepropje, zo'n bericht geeft moed.. ;)
Inderdaad.. zie je wel.. en er was al eerder een ander bewijs gevonden: monniken en nonnen die celibatair leven, worden gemiddeld veel ouder dan mensen die seks hebben..dat is door de hele geschiedenis blijkbaar al zo.. de onderzoekers schreven dat gemakshalve maar toe aan het feit dat die monniken en nonnen nooit kinderen hadden gehad.. maar dat was een argumentatie die zo lek was als een mandje..
het ging om de sex.. sex is niet goed voor de gezondheid en de levensverwachting..hi, hi.  :D :D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

bebe

kijk met dit soort berichten kunnen we wat!
idd je hebt gelijk Peter als je kijkt naar die mensen(nonnen ed) die worden allemaal kei oud!
Wij gaan oud worduh!!!!!!!!!! ik wordt minstens 100,haha ik rook niet,heb geen sex en geen stress(weinig)
appeltje eitje! ;D

Jovi_Hobbes

Nu alleen nog zorgen dat je niet per ongeluk onder een tram loopt ofzo  :wave:
Zullen we je 100ste verjaardag vast op de kalender zetten? (wedden dat dat ding niet zo ver vooruit kan denken... :D )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?