Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'Seks voor examen verbetert prestaties'

Gestart door «-o-Lantos-o-», februari 27, 2006, 11:50:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ja, dat is waar. Het is maar voor nog eens 40 jaar.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ik word pas 100 in 2084 dus ik ga ook nog volop kunnen fuiven en met de beentjes kunnen zwieren op jullie jubileum. Ah ja, ik ben dan nog maar 95, dan zit ik in de eh...lente? herfst? winter?... van mijn vrolijk bestaan :D
(misschien moet ik gewoon in mijn bed kruipen en slapen... :-X)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 :-\ Volgens mij hebben we Stev weer nodig...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ja, hier ben ik!   :wave:

Om het jaar van de aseksualiteit te mogen meemaken moet je natuurlijk heel goed over jouw oudedagvoorziening na gaan denken.
Hieronder de ultieme oplossing  ;D
(Sjef heeft de originele diavoorstelling gestript om het op het forum te kunnen plaatsen)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

littlefanny

klinkt prima, dan kan ik dus alsnog in stijl de zee in!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sammy

Ok, euhm.. ik ben bijna precies een jaar te laat om op dit onderwerp te reageren. 't Viel net in het oog, impulsverlies door slapeloosheid, klikken etc... en ik ben verbaasd over de argumenten die ik op p1 van dit topic vind. Effe reactie.

- 't Is een studie. Een studie weerleg je door fouten in de methode te zoeken, niet door louter op het uitkomst van die studie af te gaan. Als we het zo deden, draaide de zon nog rond de aarde, waren negers nog besmettelijk, homo's kinderverkrachters en communisten levensgevaarlijk, lelijke vrouwen heksen, christendom staatsgodsdienst, masturbatie slecht voor gezichtsvermogen, heteroseksualiteit verborgen incest, en één trek van een joint genoeg voor psychose.

- Empirisch vaststellen dat seks examenprestatie bevordert wilt niet zeggen dat dit louter pro-seks propaganda is. Seks => endorfines => angstvermindering => prestatieverhoging. 't Is een bevestiging wat op basis van neuropsychologische kennis zou kunnen worden verwacht.

- Het absoluut makkelijkste verdedigbare stelling in de evolutieleer, is dat seks - tenminste op korte termijn - gunstig is voor het organisme. Immers, als het dit niet was, zou het organisme aversief geconditioneerd geraken voor seks, en zou het simpelweg uitsterven, en zouden we er niet zijn. Je kan er niet opheen dat voor zover 'mens = goed', 'SEKS = goed' is. Zoniet, moet je in schepping in 6000 jaar gaan geloven.

- Dat JIJ je examen gehaalt hebt ZONDER hulp van seks, wilt NIET zeggen dat andere mensen GEEN baat hebben bij seks. Het zou voor de hand liggend moeten zijn dat je niet zomaar al je eigenschappen kunt generaliseren naar de hele studentpopulatie.

- Als monniken en nonnen gemiddeld langer leven, kan dat liggen AAN ALLE FACTOREN waarop de kloosterlifestyle verschilt met de decante westerse mens. Uit de honderd zomaar effe 'seks' pikken, is gewoon een logische denkfout. Denk aan het gebrek van stress, routine, beweging, meditatie, gezond dieet, etcetera etcetera..

Nou ja.. misschien neem ik jullie reacties te serieus...
Enfin, als dat het geval is, negeer me dan maar...  :-[

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Je moet vaker langskomen, dan kunnen we weer helder denken.  :D,

Maar ik geloof dat onze argumenten niet zo serieus bedoeld waren, als ik ze zo nalees.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt Ereinon
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sammy

Ik vreesde het al.  ;D

Heftig reageren op een bias, ook al heeft het een speelse context, is een beetje een reflex geworden. Nou is zo'n typische ingroup talk voor aseksuelen nogal onschuldig, maar als pedofielen iets gelijksaardig doen.... nou ja, trek de lijn maar door. Je wordt er automatisch heftig van.

Enfin, 't ligt dus volledig aan mij.  :)