Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal

Gestart door Huismus, juni 01, 2023, 07:03:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Huismus

Hoi allemaal,

Vanaf mijn pubertijd weet ik al dat ik geen interesse heb in het seksuele aspect van relaties. Ik heb in die tijd online uitgezocht wat aseksualiteit betekende en toen begon het proces van accepteren. Er zijn dagen dat dat heel makkelijk is en dagen waarop dat moeilijker gaat. Toch ben ik over het algemeen blij met wie ik ben. Ik doe vrijwilligerswerk bij het COC om scholieren voor te lichten over het gehele LHBTI+ spectrum, maar zeker ook aseksualiteit.

Verder ben ik een 29 jarige vrouw die houd van nerdy dingen als DND, fantasy, tekenen en lezen. Ik vind online praten best spannend, maar ik wil graag andere aseksuelen leren kennen en dit forum leek hier perfect voor.

Spathiphyllum

 Hoi, ik ben zelf ook gloedjenieuw hier. Ik begrijp dat het gebruikelijk is om taart aan te bieden :D

Van harte welkom! :taart2:

Koffie

Welkom!

Inderdaad is taart een ding. :)

Een bekende uitspraak is: cake is better than sex! Dus wij zitten hier zwaar aan de taart. In mijn geval is het vaak hartige taart, want ik ben niet zo gek op zoetigheid, hoewel, af en toe... ;) :taart2:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Blackbird

Cake is mij verteld. In de zin van liever cake dan seks. :cake:  :)
Koffie is mij net voor zie ik :-)

Welkom Huismus!

Edewecht

Welkom op dit forum, Huismus :)  :cake2:  :cake2:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Huismus

Wat een geweldig welkom! Dank jullie wel :3 Taart of cake maakt mij niet uit, beiden is beter hahaha

Piggelot

Welkom  :wave: ,

Wanneer je liever irl afspreekt, raad ik aan eens te kijken naar de bijeenkomsten 😊 Maar je kunt ook altijd een pb sturen🙂

Jaap

Hoi Huismus,

Grappig, heb zelf getwijfeld om die forumnaam te nemen, aangezien die ook wel op mij van toepassing is, hihi
Welkom op het forum!  :cake:  :cake:

Huismus

Citaat van: Piggelot op juni 02, 2023, 10:34:03 AMWelkom  :wave: ,

Wanneer je liever irl afspreekt, raad ik aan eens te kijken naar de bijeenkomsten 😊 Maar je kunt ook altijd een pb sturen🙂

Oeh ik zal er eens naar kijken! Dankje voor de tip.

Citaat van: Jaap op juni 02, 2023, 03:47:34 PMHoi Huismus,

Grappig, heb zelf getwijfeld om die forumnaam te nemen, aangezien die ook wel op mij van toepassing is, hihi
Welkom op het forum!  :cake:  :cake:

Hallo fellow Huismus, ik was inderdaad wel verbaast dat deze naam nog beschikbaar was xD

Monique66

 :wave:  :cake: hi en dan ook maar cake, ik snap m nu hihihi..... ben z3lf ook nieuw hier  ;)
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk

PallaS.