Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw met aseksuele man.

Gestart door Squirrel, oktober 12, 2023, 09:30:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Squirrel

Op dit forum vind ik het moeilijk vrouwen te vinden die, net als ik, een aseksuele man hebben. Komt dit minder vaak voor of komen zij minder op dit forum?

Squirrel

Koffie

Welkom!

Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Het is mogelijk dat er veel meer aseksuele mannen zijn, maar dat die hier niet op het forum zijn. Wel is er een forumonderdeel: Bekeken van de andere kant. Dat had je misschien al gezien, maar daar vind je meer ervaringen van 'partners-van'.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Squirrel

Dankjewel voor je snelle reactie!
Ik zal je voorgestelde forumonderdeel eens bezoeken, wellicht kan ik daar tzt wat herkenning vinden.


Mute

Het komt wel voor. Aan "de andere kant" kom ik wel eens iemand tegen. Maar wel weinig inderdaad. Check madamoiselle, ze is soms wel op het forum. 

Heb je specifieke vragen?

pstern

"bekeken van de andere kant" is idd een goed topic om door te lezen. Helaas is het wel erg stil daar de laatste tijd. We ploeteren voort ;)

Welkom...

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Squirrel

Citaat van: Mute op oktober 13, 2023, 07:13:20 PMHet komt wel voor. Aan "de andere kant" kom ik wel eens iemand tegen. Maar wel weinig inderdaad. Check madamoiselle, ze is soms wel op het forum. 

Heb je specifieke vragen?

Dankjewel voor je reactie. Heb ik vragen? Ik ben/was meer op zoek naar herkenning eigenlijk. De eerste vraag die in me opkomt is wel: Hoe gaan andere mensen in dezelfde situatie als die van mij hiermee om? Seks buiten de deur is geen optie voor mij.

Mute

Ik zal je antwoorden in het topic bekeken van de andere kant.

Squirrel

@Mute,

Dankjewel voor je openhartige bericht en de tip om eens te kijken bij "mademoisselle". Daar heb ik een heleboel herkenning en begrip uit kunnen halen, wat mij meer duidelijkheid, maar ook erkenning verschaft. Wellicht zelfs berusting in het lot!