Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"geven en nemen"

Gestart door romantischmeisje, oktober 08, 2011, 07:28:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TheKingofAce

Tja, zal ik dit topic omhoog durven schoppen?

Ik hoor dat sommigen een compromis sluiten waarbij ipv penetratie gemasturbeerd waar de ace bij is, sommige aces doen daar in mee en anderen niet.
Als jullie de serie Misfits kennen (heeft met jongeren die superkrachten krijgen te maken) daar zat een stel in waarvan het meisje, Alisha, mensen hypergeil kon maken door aanraking, haar vriendje Curtis was niet blij dat hun seks 'bovennatuurlijk' was en buiten zijn macht lag en zij kwamen ook tot de compromis dat hij zich ging aftrekken kijkend naar haar lichaam en zij vingerde zich. (Jeugdprogramma's tegenwoordig ::))
"In my body, where the sex gland should be, there's a sécond awesome gland. True story!"

myra

idd, jeugdprogramma's tegenwoordig  ::)

TheKingofAce

Liever Skins en Misfits dan Spangas (wat naar mijn idee ontzettende meuk is), Spangas voelt afentoe aan als een tweede Little House on the Prairie. Daar heb overigens erg van genoten als kind, maar het voelt te zoet aan; ik ben bang dat de maatschappij zich nu zodanig koel opstelt, zo individualistisch geworden is dat series als Spangas/Little House weinig grip meer hebben op onze hedendaagse leefomstandigheden. Ben ik nu bitter mens? Ik denk van niet, ik denk dat de maatschappij bitterder is geworden.
"In my body, where the sex gland should be, there's a sécond awesome gland. True story!"

Dutchamoeba

Waardoor er misschien wel behoefte is aan zoete programma's...

TheKingofAce

Daar heb je een punt, dat dacht ik zelf ook wel, maar het is regelmatig tenenkrommend. Ik heb een zusje die het wel eens kijkt, maar ik loop echt weg van de televisie als het er op is.. het is of weglopen of al die ergernissen uitspreken. :P

Puur mijn gevoel erover.
"In my body, where the sex gland should be, there's a sécond awesome gland. True story!"