Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Avatars

Gestart door Ereinion, mei 20, 2007, 07:40:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Dat moet haast wel, maar ik kan me er niets van herinneren. Dan zou ik eerst op reageren moeten klikken, dan op plakken en dan op verzenden en dat allemaal zonder het bewust mee te maken  :o 
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Als er iemand onder jouw naam post, krijg jij wel de berichtjes in aantal erbij :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Hé, dat is waar  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 12, 2007, 07:10:31 PM
  ??? ??? ??? ???
Oké dat berichtje snap ik ook niet. Ik dacht dat ik op iemands vraag had geantwoord waar je terecht kon met zoekertjes, maar daar had ik ten eerste tekst bij gezet en ten tweede dacht ik dat dat in een ander onderwerp was! Het was dan ook een reactie op een vraag.
Spookt het hier nu  ???

Ik vond het ook een raar berichtje.. en ik begreep ook niet zo goed wat jij daar nu mee wilde. Blijkbaar klopte mijn gevoel dus wel...Doe jij aan slaap- Avennen ? ( als variant op slaapwandelen  ;D)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

smurf

Citaat van: Zonnekind op juni 12, 2007, 07:11:56 PM
Misschien zijn het de smurfen van tegenwoordig die hier rondspoken ;)
Ik heb toch niks uitgespookt  ???  :schater:  :wave:

Jovi_Hobbes

Ik ben er in ieder geval nog nooit een tegengekomen  ;)

Citaat van: peter1963 op juni 12, 2007, 11:38:13 PM
Ik vond het ook een raar berichtje.. en ik begreep ook niet zo goed wat jij daar nu mee wilde. Blijkbaar klopte mijn gevoel dus wel...Doe jij aan slaap- Avennen ? ( als variant op slaapwandelen ;D)

Niet dat ik weet en normaal gesproken slaap ik nog niet om 7 uur 's avonds. Nu was ik van de week wel moe, dus misschien ben ik even 5 minuten in slaap gevallen en heb ik het toen gedaan  ;D

Nou ja, iedereen heeft er weer een hoop berichtjes bij dankzij alle verwarring...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

O ja, gisteren opgegeten. Heerlijk!  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ik zie bij Peter nog steeds alleen maar een wit vakje met een rood kruisje. Nog steeds niet gelukt, dus? :-\

petra1963

ik zie mijn avatar al geruime tijd weer wel...Hoe zit dat bij de anderen ?  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Littleone

Ik zie je ava niet peter..... :(
Of is je ava een vakje met een kruisje erin? ;)

Die van Sismo vind ik trouwens wel schattig :-*

pinky

Ik zie hem ook nog steeds niet!  :(

Jovi_Hobbes

Nee, ik ook niet en ik ben bang dat ie ook niet zomaar terug zal komen voor ons Peter. Je zult hem geuploaded (=nieuwe spelling en ziet er echt fout uit) hebben vanaf je eigen pc. Het forum kan dat niet meer aan, maar de afbeelding zal waarschijnlijk nog ergen in het geheugen van jouw pc zitten, waardoor jij hem nog wel kunt zien.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik zie hem ook niet, Peter...
CiteerDie van Sismo vind ik trouwens wel schattig
Dankje!  :wave: Ken je hem nog? (Beertje Colargol)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ai, wat moet ik nou doen om 'm weer zichtbaar te maken ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Een link naar het plaatje ergens op internet opnemen. Dat is de enige manier. Op dezelfde manier als waarop je tegenwoordig plaatjes op het forum moet zetten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?