Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

voorstel tot bijeenkomst regio zuid/west

Gestart door mike, april 09, 2014, 03:49:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Dit topic zo is stil dat ik bijna was vergeten dat we het idee hadden om de 18e wat te gaan doen  :bloos:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Inderdaad, mei wordt voor mij een beetje te veel. Dus ik mis de  :cake: helaas en hoop dat er nog eens een keer een meeting een beetje in de buurt komt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

VAN BELLE Jean Marc

#32
Ik las dit berichtje pas vannacht na een planningsvergadering en na met mijn Tervuerense herderr naar de zee te zijn geweest.

Ik kan mij wel onmiddellijk vrijmaken, dus mocht er nog één plaatsje over zijn voor een 49jarige overactieve man die vooral van dit soort dingen houdt als de nadruk op praten op hoog en snel intellectueel uitwisselingsniveau ligt, wil ik graag met de moto doorkomen vanuit België.

Kan iemand mij dan ... met juiste uur en adres?

Of we doen het later eens over met Belgen en bij voorkeur dan na 12 juni 2014 omdat ik dan mijn examen Gerechtelijke Expertise afleg en dan even weer wat extra tijd heb.

Jean Marc VAN BELLE, Bellegem, Belgium
Als ik achteruit ga, is het om een aanloop te nemen.
Ik ben op mijn best als ik zwijg. Nooit van mijn leven dus.
Als je van anderen niet tevreden bent, hoeven zij ook niet tevreden te zijn met jou.

mischa1

bijeenkomst is afgelast door weinig animo

Jovi_Hobbes

Jean Marc, ik heb je contactgegevens zoals je mail en telefoonnummer even verwijderd. De hele wereld kan ze hier zien, dus het lijkt mij niet heel handig om ze te laten staan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?