Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeten Utrecht

Gestart door Fenna, september 03, 2015, 06:42:13 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemieke

Ik heb ook wel interesse! Dit weekend kan goed.

Briggy

Zaterdag om 1 uur bij Stan&Co Utrecht? :) Leuk!!
12-1-2015 <3 MarkA

Fenna

Ik vind 13u ook ok!
Gewoon komende zaterdag houden bij Stan en Co, of iemand andere suggesties?

Voor mij wordt t ook de eerste keer.


Melissa

Lijkt mij ook prima!
Wachten we gewoon buiten bij het cafe op elkaar?
Ik weet ook niet precies hoe zoiets werkt :P

Briggy

Wachten buiten het café is inderdaad het handigste, omdat je niet van de buitenkant kan zien of iemand van het forum is (tenzij diegene bv. een sjaal heeft in de ace kleuren zoals bv. Edewecht) :)

Zelf ben ik te herkennen aan mijn lichtblauwe jas.
12-1-2015 <3 MarkA

Suzanna

Ik kom om 12:58 met de bus aan op bushalte Neude. Als het goed is is het maar 2 minuten lopen naar het café, maar op mijn tempo kan dat net iets langer duren.
Ik ben wel makkelijk te herkennen aan de hoed en stok :P ik zal ook buiten wachten!

Briggy

Leuk zeg dat er zoveel "nieuwe" leden komen!  :D
12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Misschien een handig idee als de mensen die zeker komen, dat even aangeven. En degene die misschien komen.
12-1-2015 <3 MarkA

Suzanna


Vonna

Lijkt me erg leuk maar ben vandaag pas lid geworden en weet niet of dan al zo vroeg moet deelnemen aan een meeting alhoewel het me wel heel leuk lijkt om mensen van het Forum te ontmoeten. ;)

Briggy

Citaat van: Vonna op september 17, 2015, 11:07:58 PM
Lijkt me erg leuk maar ben vandaag pas lid geworden en weet niet of dan al zo vroeg moet deelnemen aan een meeting alhoewel het me wel heel leuk lijkt om mensen van het Forum te ontmoeten. ;)

Het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten toch? ☺ En je hoeft niet per se dingen over jezelf te vertellen, misschien is het al heel verhelderend om anderen hun verhaal te horen.
12-1-2015 <3 MarkA

Vonna

Ja Briggy daar heb je inderdaad gelijk in. Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk. En andere hun verhaal horen zeer zeker. Zal ws veel herkenbaars in naar voren komen.
Dus count me in ik ben van de partij. Nu nog even kijken waar het is.  ;D

Vonna

Ik zat even te kijken op de site van Stan en Co, maar moet er niet gereserveerd worden? Weet iemand dat? Ik ben niet bekend in Utrecht maar het ziet er wel uit als dat het er druk is en er altijd veel mensen komen. Ik heb er zin in! :klap:

Briggy

Hmm op de website is reserveren voor morgen niet meer mogelijk. Je hebt inderdaad kans dat het vol is.
12-1-2015 <3 MarkA

Vonna

Oke wat gaan we dan doen? Verschuiven we het een dag en kijken we of er zondag nog wel plek is of morgen door laten gaan en ergens anders afspreken?
Wat denken jullie?