Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

tegen al mijn verwachtingen in...

Gestart door myra, augustus 24, 2007, 10:03:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik kom zaterdag ook niet.  Veel plezier jullie allen !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Jammer, Peter, maar ik voelde 't al. Een volgende keer spreken we weer dichterbij af!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, het hing al een beetje in de lucht, he ? Ik merkte dat ik gisteren van de autorit van de Adelbertusabij in Egmond naar huis ( 2,5 uur) helemaal misselijk van moeheid was, na afloop. Dus ik dacht: daar moet ik dan maar een conclusie aan verbinden, helaas... :-\ Als het dichterbij is, probeer ik weer te komen !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ons kennende komt er in ieder geval weer een volgende keer!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Niemand een helicopter teveel ??   
(Sinterklaas??)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

De mijne staat net in de hangar voor reparatie.....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

 :D
@Hugo: leuk om weer wat van je te horen en fijn dat alles uiteindelijk toch weer zo goed gaat. Veel plezier morgen  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

zwartkopje

 :wave: Hey Myra,

Ik ben nog niet zo lang lid en ik lees pas je berichtje. Ik vind het FANTASTISCH voor je en zo geef je ook weer wat meer hoop aan anderen, zoals ik  :klap: :klap:

Groetjes en blijf genieten van al dat moois dat op je pad komt!

zwartkopje

myra

Dank je wel, Zwartkopje.

We zijn nu iets langer dan drie maanden samen, en voelen ons echt gelukkig bij elkaar  ;D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


Jovi_Hobbes

Er is altijd wel een reden voor  :cake: dus waarom niet?  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)