Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

onbegrip.

Gestart door loganmanticore, oktober 29, 2007, 02:56:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Tsja, nadeel is dat er niet vaak een serieus gesprek over sex gevoerd wordt...

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien


Jovi_Hobbes

Ben ik nu de enige die zich afvraagt hoe die grap verder gaat?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ere

Nee...mij ontgaat ook iets :)

myra

en...hoe gaat ze verder?  ;D

pinky

Volgens mij (als ik het mij goed herinner) is deze echt heel erg!

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

2 vrouwtjes, 2 mannetjes, of van ieder 1? :rollol:

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ereinion

Over de grapjes,

Dat is dus wel een voordeel op mijn werk, als er seksuele grapjes gemaakt worden gooi ik er gewoon aseksuele doorheen, want de meesten weten het toch al en kunnen er wel erg om lachen. (en nee, niet uitlachen) We hadden met het personeeluitje een wadwandeling en de gids stond uit te leggen over krabben. Zegt die man dat die beesten een week lang met elkaar paren. Een man van mijn werk maakte een opmerking dat het dan wel aanlokkelijk was om een krab te zijn, en ik zei zo ongeveer het tegenovergestelde. Zegt die gids daarna dat ze het wel maar 1 keer per jaar doen, dus schoot er bij mij uit: "Oh, maar dan wordt het al een stuk aantrekkelijker."  :D Die gids keek mij een beetje vreemd aan, maar de rest lag helemaal in een deuk en het werd zelfs later nog een keer naar boven gehaald. Da's echt lekker, dat ik er zo luchtig over kan hebben.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

fleurtje

#26
loganmanticore

Dat is nu net wat ik meen, :) als je een serieus onderwerp ervan kan maken dan voel je jezelf een beetje opgelucht.
Zo zat er onlangs een vrouw bij de kapper en die kwam wel heel erg los over haar gevoel naar sexualiteit,
en nog alleen maar baalde van de gedachte als haar man weer eens zin had.
Nu was ik ook ter plekke en ik heb gebrobeerd om ook een beetje mijn verhaal te vertellen,weet je wel hoe opgelucht dat meisje was.
Ze vertelde nog wel dat ze niet vreemd zou opkijken moest haar man vreemd gaan omdat ze met haar eigen gevoelens naar sex toe ze in de knoop ligt.
Nu kon ik haar toen nog niet duidelijk maken, dat er een site is waar men oprecht, al dan niet met een beetje humor,
dat men met eigen ogen kan zien dat ze zeker geen alleenstaand geval is.

fleurtje

Citaat van: Ereinion op november 04, 2007, 09:41:02 AM
Over de grapjes,

Dat is dus wel een voordeel op mijn werk, als er seksuele grapjes gemaakt worden gooi ik er gewoon aseksuele doorheen, want de meesten weten het toch al en kunnen er wel erg om lachen. (en nee, niet uitlachen) We hadden met het personeeluitje een wadwandeling en de gids stond uit te leggen over krabben. Zegt die man dat die beesten een week lang met elkaar paren. Een man van mijn werk maakte een opmerking dat het dan wel aanlokkelijk was om een krab te zijn, en ik zei zo ongeveer het tegenovergestelde. Zegt die gids daarna dat ze het wel maar 1 keer per jaar doen, dus schoot er bij mij uit: "Oh, maar dan wordt het al een stuk aantrekkelijker."  :D Die gids keek mij een beetje vreemd aan, maar de rest lag helemaal in een deuk en het werd zelfs later nog een keer naar boven gehaald. Da's echt lekker, dat ik er zo luchtig over kan hebben.
Op het werk heb ik dit ook al gedaan asexuele grapjes gemaakt.
Dan krijg je al vlug het deksel op je neus.
En krijg je die reaktie's van allé dan kan toch niet,en het kan toch zo goed doen en bla bla,nu wie weet staan ze erzelf met een poker face.
Ik vond het geen prettige ervaring.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op november 04, 2007, 09:41:02 AM
Da's echt lekker, dat ik er zo luchtig over kan hebben.

Goed hoor! Jouw collega's hebben het dus ook duidelijk geaccepteerd. Zullen we ze op  :cake: tracteren? Of wil je het liever zelf opeten?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Moeilijke vraag, Jovi.  :D (ach wat, de baas trakteert donderdag al op gebak, dus kan ik deze wel opeten...  ;) )

Fleurtje, ik had de meesten eerst wel heel serieus uitgelegd wat aseksualiteit inhoudt, waarschijnlijk helpt dat wel. En verder heb ik waarschijnlijk hele lieve en open-minded collega's. Hopelijk reageren de mensen in jouw omgeving ook eens zo.

Met grapjes kun je natuurlijk ook het tegenovergestelde bereiken; als je er alleen maar lacherig over doet neemt niemand het meer serieus natuurlijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.