Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn droom

Gestart door Stev, maart 26, 2007, 10:18:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Ik moest wel even nadenken waar ik dit moest schrijven. Want echt onzin is het niet, ik ben er nog steeds behoorlijk onder de indruk van.
Wat dan precies? Ik heb in mijn droom een man gezoend!  :o  Punt 1: het was mijn eigen man niet eens, punt 2: het was een "echte" liefdeszoen (ik zie het nog helemaal voor me en ik weet gewoon niet hoe ik het anders moet omschrijven  :-\  )!

En waarom is het zo vreemd? Ik heb nog nooit een droom gehad waarin iets intiems was gebeurd (iets met seks al helemaal niet natuurlijk). Ik werd wakker en ik dacht: wat overkomt me toch? Zelfs nu krijg ik er nog een soort unheimisch gevoel van, moet je nagaan.... Mijn dromen kunnen wel behoorlijk romantisch zijn maar tot nu toe gebeurde er gewoon nooit wat  :banghead:

Normaal gesproken hecht ik geen waarde aan mijn dromen maar dit heeft me absoluut verrast  :-\

OK, en nu kan iedereen me voor gek verklaren  :pinguin:



Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

CiteerOK, en nu kan iedereen me voor gek verklaren

Ja, wat ben jij gek zeg!  ;)

Ik kan me voorstellen dat je een beetje in de war bent van zo'n droom...meestal zeggen dromen toch iets over waar je zelf mee bezig bent. Maar dan is de vraag, hoe je dit moet zien?

Weet Sjef het al?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Nee hoor, Sjef kijkt bijna nooit meer en bovendien zou hij daar vast om kunnen lachen. Maar op de een of een andere manier kan ik daar nog niet helemaal om lachen  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Kan ik me voorstellen... :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Nou, ik heb dat ook wel eens. En ik voel me er ook heel ongemakkelijk bij. Laatst deed ik allerlei ieeh-dingen met een vrouw. Maar dat was in een periode dat iedereen opeens aan me vroeg of ik dan toch niet lesbisch was en ik daar zelf ook over na ging denken. (had ik daarvoor ook al gedaan, maar als iedereen dan weer begint te zeuren...)
Bij mij was het dus meer dat ik daar heel erg mee bezig was, zoals Sismo ook aangeeft.
En vaak gooi je in dromen allerlei vreemde dingen door elkaar die in het echt niets met elkaar te maken hebben, dus ik zou me er geen zorgen over maken.

:knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Geen zorgen  :knuffel:
Wat ook raar is dat ik bijna zeker weet dat het een fijne droom was (over oorlogen heb ik al vaak genoeg gedroomd  :-\  ) en dat ik niet verbaasd was omdat ik een "vreemde" man gekust heb maar dat ik hem überhaupt gekust heb.  ???

Ik snap niet waarom het me zo bezig houdt...

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Misschien omdat je nu niet meer zeker weet wat je bent? Dat je erdoor toch een beetje gaat twijfelen of het niet aan iets anders ligt?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Bedoel je of ik aseksueel ben?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ja, niet dat ik daar bij jou aan twijfel (wie ben ik?), maar ik had toen wel zoiets van; zal het dan toch iets heel anders zijn, waarom ik problemen heb op dat gebied?

(vooral omdat ik wel vaker in die richting droom, maar dan meer als een natte droom bij mannen, denk ik)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ik dacht aan de vruchten van de integrale massage, je kunt niet weten....
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Hoe bedoel je dat? dat daar je droom vandaan kwam?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Het is een vrouw  ;)

Nee, ik bedoel dat het misschien toch iets losmaakt bij mij  ???
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ja, dat bedoelde ik ook in mijn vorige postje. Lekker duidelijk was ik  ::)

Maar dat zou best kunnen. Dan houdt het je misschien bezig, omdat het Sjef niet was waar je over droomde.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.