Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Een stuk van mijn verhaal...

Gestart door Willem, april 11, 2007, 04:16:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Ik ben terug hier. Lang niet meer aktief geweest.
De reden is dat mijn vriendin heel binnenkort gaat sterven... ik vind eindelijk enige sereniteit om mijn mijn verhaal te brengen.
Maar voorlopig is het een link.  ( http://www.redbox.be/Wig is niet meer: adreswijziging, zie hiernaast)  http://nl.netlog.com/rbx_Wig
Ik het op die pagina mijn ode aan de vriendschap met Linda (mijn vriendin) gezet. In het teken van haar ongeneeslijke kanker...
Als je het verhaal daar gaat lezen, vergeet dan ook niet verder door te klikken naar het profiel van Linda zelf...

Over enkele jaren wordt dit wellicht niet een kort verhaal, maar een heel boek.
Verdriet, pijn, begrip en onbegrip... 
Op fora als dezen zijn ze wel nuttig, maar wees allemaal eerlijk: Aven blijft, net zoals de meerderheid van alle andere fora op aarde, geheim voor de wereld...
Een nodige en nuttige, maar toch "inteelt" soort van communicatie.
De "buitenwereld" leert hier niets, want de buitenwereld komt hier NIET !
Daarom dacht ik aan een boek.

Maar intussen, lees mijn verhaal in stilte...
'Wig', dat ben ik "Willem"... Willem is niet mijn voornaam, wel mijn tweede voornaam. In het redboxprofiel geef ik voor het eerst mijn volledige naam prijs. Ik ben asexueel.
'Mrs_Jones' is mijn vriendin Linda. Zij is sexueel.

Aan alle Aven vrienden: Tot hoors...

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

myra

Beste Willem,

Ik vind het zeer erg dit te lezen. Het is verschrikkelijk om je partner/beste vriendin aan zo'n slopende ziekte te verliezen.

Woorden schieten hier sowieso tekort, maar ik wil jou en Linda toch veel sterkte toewensen.

Myra

Jovi_Hobbes

Ik sluit mij aan bij de woorden van Myra, heel veel sterkte Willem.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Wat vreselijk, Willem ! En inderdaad, sterkte voor jullie beiden !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Dank je..
Wat ik vooral hoop, is dat zoveel mogelijk leden het verhaal lezen, en in stilte de inhoud bewaren in eigen geheugen... ik heb goed 20 jaar deze asexuele-sexuele vriendschap/relatie geleefd en ik vermoed dat ons samenzijn langer duurt dan van  wie ook hier op Aven...
Asexualiteit is de formele reden van bestaan van dit forum, maar wat eigenlijk de ECHTE reden is, is........ relatieproblemen.... Schokkende vaststelling?
Lieve groeten....
Herwig
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Jovi_Hobbes

Niet schokkend hoor. Het is waar dat hier best veel mensen komen omdat ze problemen in hun relatie hebben.

Overigens ben ik het met je eens: mensen kunnen dan misschien heengaan, maar in je geheugen en herinneringen zullen ze voor altijd voortleven.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Wat mooi dat je jullie verhaal hebt opgeschreven. Was het maar niet nodig...

Ereinion

Sorry, om een vage reden heb ik het begin van dit topic gemist, maar ik wil je heel veel sterkte wensen, Willem  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Heel veel sterkte voor jullie beide :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Willem

#10
We zijn een hele tijd verder... Ik wil hier binnenkort terug de draad opnemen..
Het is bij mij thuis zo stil nu ...

gewijzigd adres van mijn verhaal: http://nl.netlog.com/rbx_Wig
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Zonnekind

Heel veel sterkte en we zullen je allemaal met veel warmte ontvangen :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

 :knuffel: Kan ik verder iets zeggen....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik zit heel vaak op de Aven-site tegenwoordig, en vaak is er dan dus gewoon niks nieuws meer om te lezen. Dan heb ik lekker de tijd om wat oude verhalen door te spitten, die ik nog niet gelezen had. Zo kwam ik zaterdag op dit verhaal. Heel ontroerend om te lezen. Ik kreeg tranen in m'n ogen. Veel sterkte alsnog toegewensd. Al is het al weer een paar maanden geleden. Redt je het wel in je eentje?
:knuffel:
Nou snap ik ook, waarom je me zopas wilde doodknuffelen. Ik verwoordde een aantal zinnen bijna letterlijk uit jou verhaal. Over jezelf opofferen uit liefde voor de ander. Ik had het écht niet uit jouw verhaal, maar zo zit ik nou eenmaal óók in elkaar. Alsnog een dikke  :knuffel:, maar niet zo stevig, dat ik je hiermee dooddruk, hoor. Ik vind het fijn, om af en toe je bijdrages te lezen. Ga vooral door.  :-*

Willem

Dank je, Ienepien!
Jouw stukje  :cake: van mij.  Het is erg moeilijk om het in mijn ééntje te redden. Niet de materiele dingen  ik ben trouwens ook een goeie 'huisvrouw'..) , maar al het andere.  Gisterennacht, bvb. De hele nacht (zo leek het mij daarna) over Linda gedroomd, we deden weer alles samen. Zo was het, vroeger ...
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner