Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zomaar, midden in een gesprek!

Gestart door Tempesta, mei 03, 2007, 02:48:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Ik zat dus op mijn werk, en een van mijn kantoorkamergenoten begon over een mail die ze van een ex-collega had gekregen. Ze beschreef de ex-collega, dat hij ooit eens een vriend gehad had (een maandje of zo) en ooit eens nog korter een vriendin, maar verder nooit een relatie gehad (ex-collega is inmiddels in de 30). Vervolgens ging mijn kantoorkamergenote speculeren of hij wel homo was (zoals hij zelf beweerde, blijkbaar). Kantoorkamergenote twijfelde daaraan. Ik opperde dat 'ie waarschijnlijk zelf niet wist wat 'ie wilde, waarop zei zij dat ex-collega al niet eens van zoenen hield en zeer waarschijnlijk aseksueel is.

Toen hielden mijn hersenen even op met werken. Zomaar, in een los gesprek, komt het woord aseksualiteit voor!! Ik heb het nog nooit iemand horen gebruiken als ik het niet zelf eerst had gezegd. Kantoorkamergenote zei het ook alsof het niets bijzonders is. Best vreemd om de term zomaar voorbij te horen gaan :D.

Sismo

 :klap: en jij zei natuurlijk meteen: " Ik ook" ?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Citaat van: Sismo op mei 03, 2007, 06:56:49 PM
:klap: en jij zei natuurlijk meteen: " Ik ook" ?  ;D

Ik kwam even in de verleiding ja :D. Maar de toon van het gesprek leende zich daar niet voor. Bovendien, wat gaat het ze eigenlijk aan ;).

Ereinion

Dat is wel erg leuk! Meestal moet het inderdaad van onze kant komen. Of is die collega zelf ook aseksueel?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Of pas op vakantie geweest in België misschien.  ;)
Het lijkt me inderdaad wel heel bizar om mee te maken. Ik zou op zo'n moment zo met mijn mond vol tanden zitten dat ik waarschijnlijk ook niet eens zou roepen dat ik dat ook ben.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Haha, nou de term wordt wel steeds bekender. Ik ben nu op school ook wel wat 'voorlichting' aan het geven. Zelf zoveel dat er nu al vragen komen of mijn vriend het niet erg vindt dat ik geen seks wil... :D
Wel stoer dat er steeds meer mensen vanaf weten. Dat is alleen maar goed!  :klap:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Tempesta


Zonnekind

Ik zou er waarschijnlijk uit gefloept hebben dat ik het ook ben en daarna pas echt met mijn mond vol tanden en blozende kaken zitten. :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

 ;D dat is ook een manier natuurlijk!  ;)

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.