Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dutchamoeba's fanclub

Gestart door Mannetje, oktober 20, 2010, 09:27:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Gaf je niet iemand engelse les? :P

Maar serieus... wanneer is het? Want tot die tijd kun je natuurlijk andere mensen om hulp vragen. Ik wil best 2 euro doneren. Zo heb je nog maar een paar 100 mensen nodig die dat ook willen doen. Tickets zijn tegenwoordig echt niet duur meer. En via internet kun je wel couchsurfen.http://www.couchsurfing.org/ Dat kost je dan hooguit een paar cent om daar in de buurt te slapen. Mogelijkheden zat dus. Als ik jou was zou ik dus aan iedereen die je kent geld vragen.

Wie weet kun je op je oude opleiding een lezing geven en dan met de pet rond gaan om geld in te zamelen. Want ook studenten kunnen wel een paar euro missen. En ach... dan komt het zo dichtbij. Trouwens, heb je je college kaart nog? Dan kun je je ook nog aanmelden bij JOHO http://www.joho.nl/index.php. Dat is een studenten reisorganisatie. Als je hun kortingskaart koopt krijg je voor een ticket naar Amerika met gemak 300 euro korting. Zo ben ik voor nog geen 900 euro naar San Francisco en weer terug gevlogen. Mocht je naar New York moeten, dan kun je met gemak voor 600 euro heen en weer. En dat geld is toch zo bij elkaar gelezingt?

Dutchamoeba

Citaat van: Pinkeltje op april 02, 2011, 09:12:49 PM
Gaf je niet iemand engelse les? :P

Engelse les in het Frans. Echt heel geinig...

Het is pas in het voorjaar van 2012. Ik heb eigenlijk al besloten dat ik er wel heen wil. Zonder subsidiepotje dan ga ik wel sparen... Zo'n kans mag je eigenlijk niet laten lopen. Het congres is in St. Louis, en gaat over schrijfvaardigheid (en mijn scriptie dus ook). Ik heb nog wel een collegekaart, maar die is al meer dan 1.5 jaar niet meer geldig...
Ik moet nog eens goed kijken hoe duur zo'n ticket is, maar ik ben een keer van Amsterdam naar Southampton gegaan voor een congres, en die vliegtickets waren vrij duur. Misschien omdat het maar een korte afstand was?

Mannetje

Heel simpel. Als dit belangrijk voor je is betaal je gewoon inderdaad zelf het ticket.

Dutchamoeba

Precies, dat denk ik nu ook. En gelukkig is mijn studieschuld inmiddels afbetaald; dat scheelt dus weer. Wat ik anders aan de DUO had moeten betalen, zet ik nu gewoon apart... (Maar het blijft sneu om te zien dat bij anderen de kosten wel gewoon worden vergoed...)

Dutchamoeba

Dank je voor het aanbod, Pinkeltje, maar volgens mij verdien jij ook niet zo veel. Ik helaas ook nog niet, maar ik heb nog een jaar om steeds een beetje opzij te leggen...

Jovi_Hobbes

Misschien is het nog een idee om op de een of andere manier geld te verdienen aan de kennis die je tijdens het congres op doet. Misschien zijn er wel wetenschappelijke tijdschriften of bepaalde onderzoeksgroepen geïnteresseerd in een verslag van alle voordrachten. Het zal niet veel geld opleveren, maar misschien toch weer iets.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Je kan je onderzoek inderdaad publiceren. Denk aan het tijdschrift 'juf' voor het bassisonderwijs bijvoorbeeld. Maar ja, genoeg tijd om wat extra geld bij te verdienen. Ik zoek nog iemand om mee te helpen tiara's te verkopen tijdens de elf fantasy fair de 16de en 17de in haarzuilens (€125,- plus bonus als we goed verkopen). Dus... :P

Maar tickets kun je goedkoop krijgen. Je moet alleen ver van tevoren gaan boeken en goed zoeken. Zo is KLM soms zelfs de goedkoopste. Als je nu al boekt, weet je zeker dat het lukt. Kun je bijvoorbeeld tijdelijk rood staan? Maar anders, in december ben je ook nog vroeg genoeg. Echt, voor 700 euro heen en weer vliegen moet lukken!


Ereinion

Zo'n superkans mag je echt niet laten schieten. Echt super dat je uitgenodigd bent.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Pinkeltje, moeten de tiara's worden verkocht in een elfjes-outfit??

petra1963

Ja, met Tibetaanse gebedsvlaggetjes erboven, wapperend in de wind !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Neej, wel in middeleeuwse outfit. Maar dat is natuurlijk vrij makkelijk geregeld. Lekker alles van linnen aan enzo... Laat ik het zo zeggen, je kunt niet je normale kleding aandoen en het zou fijn zijn als een tiara er goed bij staat. Dus... maar heb je interesse?

Dutchamoeba

Waar ligt Haarzuilens precies? Ik vind het wel een leuke naam voor een plaats om tiara's te verkopen...

Jovi_Hobbes

In het midden van het land in de buurt van Vleuten, wat dan weer in de buurt van Utrecht ligt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Daar ja. We zitten ook op een landgoed daar in de buurt met een heus kasteel! Echt zo tof! En we slapen in Utrecht. Ook wel handig. Maar goed, de vacature staat nog open... er is wel iemand met interesse die moet kijken of ze kan, maar... als die niet kan... zou je het leuk vinden? Want we hebben echt een derde persoon nodig om te gaan verkopen. Het is anders echt veels te druk. We zouden dan een stuk minder verkopen en de bonus zou ook lager zijn.

Dutchamoeba

Misschien wel, maar ik kan helaas niet voor maandagochtend vertellen of ik wel kan komen, i.v.m. andere activiteiten. Bij de weg, ik heb totaal geen ervaring als verkoopster (of het moet om mijn bedrijfje gaan, maar dat is echt iets heel anders). Is dat een bezwaar?