Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Een fanclubblad? Ja, leuk. :klap:

Sismo

Ik stel totaal geen eisen aan mijn fans....alleen af en toe zeggen dat ik lief ben is genoeg  8)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

zwartkopje

 :knuffel: Sismo  :knuffel:

Heb ik je VANDAAG al gezegd dat je lief bent?
Néé?
Wel dan... Je bent LIEF Sismo!

Slaap lekker strakjes.

groetjes,

zwartkopje


pinky

Sismo, je bent een schat...neej een engel...neej mighty!

Ienepien


Sismo

#110
Oke, nu ga ik niet meer bedelen om lieve woordjes.....ga me bijna schamen!
Jullie zijn lief!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


petra1963

JaSismo, je bent lief !  :-*
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nu was het vrijwillig hè?  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, die vrijwillige liefdesbetuigingen zijn het dierbaarste. :knuffel:

petra1963

Ja hoor, Sismo ! Nu was het vrijwillig !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


Sismo

 :-[ Zullen we het ergens anders over hebben? Wat gaan jullie bijvoorbeeld dit weekend doen?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Niks bijzonders. Koeien voeren, schapen verweiden, dat soort dingen. ;D

pinky

Mijn gastgezin komt terug! Dus ik ben denk ik met de kids bezig vooral! Misschien zelfs nog een sinterklaasviering! :D