Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Haha, SISMO DE ALMACHTIGE! Red ons!!!

Ienepien


Sismo

Van alle boze mannen! (hihi, een cliënt zegt dat wel eens als ik op de fiets 's avonds naar huis ga:" pas je op voor de boze mannen?")
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Een hele goede waarschuwing. Knoop die maar in je oortjes. 8)

Sismo

 :D Een goede smoes om met de auto te gaan....maar soms vind ik dat zo jammer, als het 's middags lekker weer is. Ik hoef maar zo'n klein stukje, maar echt veilig is het niet, dus 's avonds heb ik dan spijt dat ik met de fiets gekomen ben....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, het is dan niet fijn  om alleen op de fiets te rijden..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Toch vind ik het goed dat je op de fiets gaat hoor! Veel milieuvriendelijker! Maar eng is het wel. Kun je geen manneverschrikker achter op je fiets zetten ofzo?

Sismo

 :D Ik fiets gewoon altijd keihard, niemand kan Mighty Sismo bijhouden natuurlijk!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ah ja, dat is waar natuurlijk. Even niet meer aan gedacht!  :D

Ienepien

 :schater: Waar macht al niet goed voor is.

pinky


petra1963

Zoef..... daar kwam Sismo voorbij op haar turbo-fiets !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Met haar Super-woman-pakje aan? ;D

zwartkopje

 :D Jààà... zoals Mega Mindy (hopelijk ook ook al bekend in Nederland ??? )

Lieve Sismo,

Mag ik ook lid worden van je fanclub?
Ik heb speciaal voor jou een  :cake: meegenomen, die ik eigenlijk zelf wou oppeuzelen. Je ziet hoe opofferingsgezind ik wel niet ben om in jouw fanclub te mogen frequenteren en heb ik je al gezegd dat je LIEF bent en dat je dit nu zelf ook al begint te geloven  :P

In afwachting van een positief antwoord, teken ik...

Met de meeste Hoogachting,

zwartkopje

Ienepien

Zooooooooooooo, dat is wel een heel officiëel verzoek. Zou ze het weigeren? ;)