Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mobiel kapot

Gestart door Brummetje, november 27, 2012, 01:22:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

K*t k*t k*t (sorry).

Mijn mobiel is kapot. Tenminste de SIM herkent ie niet meer (weliswaar door een stommigheidje van mij). Ik kan dus niet meer bellen en smsen. Wel nog mailen en whatsappen, want dat gaat via wifi.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

essierulez


Brummetje

Ja, zeker omdat ik dit keer (toen ik mocht verlengen dus) een keer voor een 2-jarig abonnement ben gegaan. Ik wilde per se de Galaxy Note (toendertijd net nieuw) en had het makkelijk kunnen betalen met een 1-jarig abonnement, maar dan had ik ruzie met vriend.

Maar goed, nu heeft hij "ruzie" met mij, want ik ga hem zeker wel verwijten dat ik van hem per se een 2-jarig abonnement moest nemen, omdat we anders ruzie hadden. Hij is niet zo'n gadgetfreak en vond het veel te duur. En hij is echt kwaad de winkel uitgelopen toen ik tóch de Galaxy Note kocht.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

MarkA

Daarom is het altijd handig een reservetelefoon te hebben. Deze bijvoorbeeld kost maar €24,- dus dan kun je weer bellen en smsen tot je je oude hebt laten repareren of zo :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Fricai


Brummetje

Ik heb een supersimpele mobiel gekocht voor 15 euro. We hebben wel reserve mobieltjes, maar de één kan niet meer bellen (wel smsen), de ander daarvan laat het toetsenbord los.

Maar dit gaat hopelijk niet meer voorkomen, want ik neem geen 2-jarige abonnementen meer. Dan maar wat meer betalen voor de telefoon zelf.

Mijn mobiel is opgestuurd om te kijken hoe duur het is om 'm te laten maken.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.