Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tijdelijk terug

Gestart door ChibiFirli, februari 12, 2010, 11:49:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Ik moet zeggen dat ik het toch wel redelijk met mannetje eens ben. Sommige dingen zijn een kwestie van wennen, maar sommige dingen zijn gewoon minder prettig. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het nog geen verbering vind op dit moment. Maar goed, ik heb ook geen overzicht over wat hier achter de schermen gebeurt, dus ik wil er ook niet teveel over zeggen. Het enige probleem dat ik zelf heb is dus het beantwoorden van de PB's.

Zonnekind

Citaat van: Ereinion op maart 04, 2010, 02:12:51 PM
Van die nieuwe leden is natuurlijk wel vervelend. Hopelijk komen ze het later nog eens proberen.

Nog beter. Ik heb de functie uitgeschakeld. Er hoeven nu tijdelijk geen letters overgetypt te worden. Dus kunnen nieuwkomers zich gewoon registreren.

Chibi, wil jij hier een keer naar kijken? Als deze functie normaal werkt kan die weer ingeschakeld worden.

Ik heb toen wel om mij te registreren kunnen klikken op "letters beluisteren" maar dan worden ze natuurlijk gespeld in het engels en dat is niet voor iedereen zo eenvoudig.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dat denk ik ook. We moeten het maar even zonder die functie doen.

@ Pinkeltje. Ik denk ook dat het een kwestie van wennen is. Volgens mij zit de grootste verbetering op dit moment in het feit dat we wat meer op één lijn zitten met de rest van het AVEN. Dat is niet echt zichtbaar, maar wel belangrijk. Zeker omdat eerder ook het moeder-forum crashte (net als dit forum) doordat wij een hele oude versie gebruikten. Dat zou nu opgelost moeten zijn, neem ik aan. En ik denk dat er aan het uiterlijk van het forum nog best heel wat gesleuteld kan worden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Dat laatste vermoedde ik dus al. Dat het er ook om ging dat we niet meer zo makkelijk zouden crashen. Ik hoop inderdaad ook dat er nog wat aan de vormgeving gesleuteld kan worden. Want sommige dingen zijn niet zo handig. Niet voor ons en zeker niet voor nieuwe gebruikers. Maar ikw eet zeker dat dat goed gaat komen!

ChibiFirli

Citaat van: Mannetje op maart 05, 2010, 10:26:57 PM
Kan ik die letters ook groter krijgen?
Persoonlijk vind ik de layout één groot drama, een grote achteruitgang  :geezer:
De letters zijn groter.
Persoonlijke berichten zijn tijdelijk ook te vinden boven 'Total tijd ingelogd', bovenaan het scherm.

Ter info: dit is niet de finale versie van de layout. Buiten de veranderingen die voor jullie merkbaar zijn, zijn er nog wel een aantal andere dingen die ik wil bekijken om latere verrassingen te vermijden.
Vandaar ook mijn vraag om alles te melden wat er mis is.  

Ik heb op zich gewoon snel naar de nieuwe layout geupgrade (anders waren er nog iets meer fouten :P) en dan de dingen die mij het ergst opvielen opgelost.

Verder zit ik zelf nog in het duister over wat de technische mensen van het engelstalige forum aan het doen zijn. Dus ik weet niet echt of zij nog iets van plan zijn. In ieder geval, nu we op cosmetische veranderingen na met de nieuwste versie werken die hopelijk de server niet meer doet crashen, hebben we meer tijd om te opties te verkennen en als forum een beslissing te nemen.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Een nieuw probleempje. Je kunt aangeven dat je niet wilt dat je mailadres aan anderen wordt getoond, maar dit schijnt niet meer te werken. Ik heb dit voor mijn account aangepast en nu is de vraag aan jullie of jullie nog steeds een envelopje onder mijn naam zien staan. Zo ja, dan gaat er dus iets niet goed...

Voor de duidelijkheid: het is niet zo dat ik niet wil dat jullie mijn adres kunnen zien, maar sommige leden willen liever dat hun mailadres niet wordt getoond ivm de privacy.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ik zie geen envelopje meer!

Ienepien

Het stond er al nooit. En bij anderen waar het nooit stond, staat het nóg niet. ???

Jovi_Hobbes

Wat vreemd. Bij mij zou hij er altijd gestaan moeten hebben.
Wacht, ik zet de instellingen weer even terug zoals ze waren.  Is het envelopje nu weer terug?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


Zonnekind

Ik zie wel een envelopje bij Jovi, niet bij Pinkeltje.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Oohw, ik zie hem wel bij mij staan! Raar!

Sismo

Hier ook wel bij Jovi, niet bij Pinky....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Sismo, jij hebt ook geen envelopje!

Sismo

Oh? Bij mezelf weer wel!  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-