Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

vrienden en date gezocht (omgeving Wageningen en NL)

Gestart door Ace89, november 04, 2014, 10:46:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Hoi allemaal. Ik ben 25 en heb na jaren verwarring geaccepteerd dat ik toch echt romantisch ace ben. Ik zou graag mensen te ontmoeten die mij op dat gebied begrijpen en met wie ik over van alles en nog wat kan kletsen (online of irl).  Ook lijkt het me leuk om eens een date te proberen met een ace(-accepting) man. Ik zoek liefst iemand in de buurt. Wil je meer over mij weten, zoek mijn username dan op OKcupid :)

Dit is allemaal nog nieuw voor mij, maar ik kijk ernaar uit jullie te leren kennen!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Anemone

I would if I could, but I can't so I shan't.

Imogen

Als je het aandurft en zondag a.s. tijd hebt, we houden een meeting in Arnhem. Niet zo ver van Wageningen af.
je kunt dan al enkele mensen van dit forum ontmoeten en spreken.
Zelf woon ik in Nijmegen. Ook niet zo heel ver van Wageningen af.

Misschien tot zondag?!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

witteslang

Wageningen is hier wel een eind vandaan, maar als je openstaat voor (online) vriendschap met een aseksuele lotgenoot ben ik daar voor te vinden!
Ik heb je een berichtje gestuurd; als het je aanspreekt hoor ik het wel  :)

Ace89

Ik zoek nog steeds een lieve vriend tussen 25 en 35 jaar (ongeveer). Zijn er nog single aces in de zaal.  :D
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D