Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

BBM app

Gestart door aneh sekali, januari 25, 2015, 11:29:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aneh sekali

Ik was even aan het zoeken naar een chat app waar je telefoonnummer etc niet meteen nodig is en ik kwam toevallig het oude ping tegen  :). De app is nu ook voor Android en iPhone.

Leek me leuk om op die manier met mensen te praten. Dus voor de mensen die het leuk lijkt om iemand beter te leren kennen zonder elkaar meteen te ontmoeten is het misschien een oplossing.
Mijn ping staat in ieder geval in men status ;D
"The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself."
-Friedrich Nietzsche-

Dutchamoeba

Daar ben ik helaas niet een geschikte kandidaat voor; ik heb nog een ouderwets mobieltje waarmee je 'slechts' kunt bellen en SMS'en...

Cor1992

Kan je daar eigenlijk ook mee groeps pingen?? Ik ga aan de slag met de BBM maar dat wist je al

aneh sekali

Ja je kan ook groepsgesprekken starten dus het is meteen ook geschikt als chatbox :) (voor de mensen met een smartphone dan)
"The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself."
-Friedrich Nietzsche-

Laura

Goed Idee! ik heb het geprobeerd, maar het lukt me om een of andere reden niet. Hoe werkt deze app?

p.s. De app is ook beschikbaar voor windows phone

aneh sekali

downloaden, mail adres invullen en acc aanmaken :).
Daarna kun je mensen toevoegen door ping code etc.

Misschien kun je me via pm uitleggen wat niet lukt?
"The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself."
-Friedrich Nietzsche-

Dutchess

Nooit van gehoord. Leuk idee
There is some good in this world and it's worth fighting for ~