Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Quota overschreden!

Gestart door Jovi_Hobbes, september 07, 2006, 06:57:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

OK, ik heb het ook al gehad. Vandaag voor het eerst. Het verspreidt zich net als een virus  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Nou ja, je weet wat je te doen staat  :D !
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ann

Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Jovi_Hobbes

Ik heb het ook wel vaker gehad en soms werkt het om een keer op de back/vorige knop van je browser te klikken. Maar de tekst voor de zekerheid kopiëren kan natuurlijk ook geen kwaad.

Citaat van: Sismo op september 19, 2006, 10:35:12 PM
Zoals jullie begrijpen stuur ik nu alleen nog maar korte berichtjes...

:flic:-Hobbes denkt dat je gewoon zo snel mogelijk de 800 berichtjes probeert te halen...  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Hallo, samurai!  :wave:

Ik moet nog even  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Oh dat ben ik! Had het niet eens in de gaten! Toch handig, die korte berichtjes... ;D
Jij komt er ook wel!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Niet vergeten dat ik de "enige echte samurai" ben hè  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Jaa, ik ben het ook geworden. Spijtig eigenlijk want ik vond het toch wel leuk om too asexy for this site te zijn :(
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Help een samurai-epidemie!  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

En aangezien jij de enige echte samurai bent denk ik dat jij verantwoordelijk bent.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ann

Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op september 23, 2006, 07:43:04 PM
En aangezien jij de enige echte samurai bent denk ik dat jij verantwoordelijk bent.  ;D

Ook daar al voor! De verantwoordelijkheden groeien mij boven de pet, gelukkig ben ik bijna geen A-gent meer  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik heb wel vaak dat wanneer ik op AVEN wil en ik het adres intype, dat ik dan doorgelinkt wordt naar Bluehost, box 150, of zoiets. Dan kan ik niet op AVEN komen.  :'(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dat heb ik nog nooit gehad...vreemd!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-