Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

En wij moeten maar vol ongeduld wachten  :78:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik doe mijn best. Het tweede deel is bijna klaar. Nog even een betere afsluiting vinden en dan kan het waarschijnlijk volgende week al naar degene die de tekst controleert op fouten. Hopelijk heeft hij tijd om er snel aan te beginnen.
Dus als het aan mij ligt, krijgen jullie snel de kans om het te lezen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Jeeuhj! Het verlanglijstje ligt al bij Sinterklaas, dus...

Ereinion

Daar ga ik nog steeds voor!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

27 november komt het boek officieel uit! Nog net op tijd voor Sinterklaas dus.


Vandaag iets grappigs. Ik loop in de kringloopwinkel en zie daar een stapel tijdschriften. Bovenop ligt de Yes met op de cover: Kim (27) is aseksueel. Wel even vreemd om jezelf zo tegen te komen na bijna 4 jaar, maar misschien heeft de volgende eigenaar wat aan het verhaal.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

jojo83

Dat lijkt me inderdaad gek na bijna 4 jaar!

pinky

Haha, wel grappig!

Maareeuhm... als je boek uitkomt, bestel ik er bij deze vast eentje! Ik moet gewoon weten hoe het afloopt. En aangezien ik dan precies net mijn salaris gestort heb gekregen kan ik het ook zeker betalen. Ik zal het in mijn uitgaveboekje vast noteren! ;)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Citaat van: Ereinion op november 06, 2010, 06:19:07 PM
Vandaag iets grappigs. Ik loop in de kringloopwinkel en zie daar een stapel tijdschriften. Bovenop ligt de Yes met op de cover: Kim (27) is aseksueel. Wel even vreemd om jezelf zo tegen te komen na bijna 4 jaar, maar misschien heeft de volgende eigenaar wat aan het verhaal.
Heb je het artikel nog doorgelezen? Het is namelijk erg leuk om jezelf te vergelijken met "toen", om te zien hoe je nu in het leven staat!

Ereinion

Nee. Maar dat zou ik alsnog kunnen doen, want ik heb het tijdschrift wel thuis.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Bizar hoor, om dat zo tegen te komen.

27 november is dus de grote datum.  :klap:  Denk je dat ik hem rond die tijd ook via een middelgrote boekhandel kan bestellen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Ereinion, er vroeg mij iemand of ik nog goede fantasyromans kende, en ik heb de link naar je website doorgegeven...waarschijnlijk heb je nog een lezer erbij nu ;)

Ereinion

Super, Myra! Bedankt!  :knuffel:

Ik zal dat eens navragen, Jovi. Er is wel sprake van geweest, maar of dat ook al voor deel 2 geldt, weet ik niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dank je!  Maar als het niet kan weet ik jou ook wel te vinden  :D
Ga je ook weer op tournee?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, daar ben ik ook nog over aan het nadenken. Eerst maar eens zorgen dat ik ergens een presentatie kan houden. Het was oorspronkelijk de bedoeling dat het weer op mijn werk zou plaatsvinden, maar de 27ste is de week voor Sinterklaas dus een extreem drukke zaterdag op mijn werk. Dan loop ik met mijn presentatie alleen maar in de weg.
Nou heb ik wel een ander gaaf idee, maar dat is misschien niet mogelijk. In de binnenstad staan namelijk nog een paar pandjes vrij. Als ik één van die panden voor een dag mag gebruiken, zou dat geweldig zijn. Heel exclusief: Kims boekwinkeltje, echt maar een dag geopend en alleen te koop zijn boeken van mij. Ik hoop dat mijn bedrijfsleider kan regelen dat ik een dagje in een pandje mag.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.