Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

@ Myra: Natuurlijk. Stuur me maar even een PM met je adresgegevens, dan PM ik mijn bankgegevens terug. Inclusief verzendkosten is het 20 euro.



Nog even wat meer reklame maken: Er zijn nog maar 10 Hydrhaga's in boekvorm, voor dat boek uitverkocht is. Het zal daarna alleen nog als ebook verkrijgbaar zijn. Voor 14.50 (inclusief verzendkosten) stuur ik het op binnen Nederland, met handtekening. Naar Belgie komt het op 18.50.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lama

Ah, Lillith... volgzaam is ze niet, maar wel naïef soms. Daarbij denkt ze soms erg zwart/wit. Als hij slecht is, dan is de ander automatisch goed of andersom. Maar het grijze gebied bij haar is soms moeilijk te vinden. Maar ja, ze is ook een ingewikkeld persoon, mede door haar verleden. Ik denk dat ze wel steeds sterker en zelfstandiger wordt. Dus in het laatste boek zou bijna alles nog kunnen gebeuren, maar ik denk niet dat ze klakkeloos meer gaat aannemen wat anderen haar vertellen. Ik denk dat ze juist door haar verleden steeds wantrouwiger wordt en (oh de tegenstrijdigheid) ook steeds meer behoefte heeft om bij iemand te horen die ze juist wel kan vertrouwen,

Ereinion

Dank je. Interessant om te horen hoe ze overkomt.

Dat laatste is waarschijnlijk waar ik zo mee worstel. Ze ontmoet iemand die haar aan Kasimirh doet denken en ik twijfel of ik haar daarom moet laten terugvallen in oude patronen of dat ze zich juist tegen hem moet verzetten. Denk-denk. Gaat goed komen, jullie helpen me enorm. :grouphug:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Citaat van: Ereinion op augustus 13, 2011, 11:27:49 AM
Vraagje voor degenen die mijn boeken over Lilith hebben gelezen: Zou je haar omschrijven als een volgzaam typje of gaat ze juist haar eigen gang?

Enkel 1 gelezen; Ze lijkt me weinig behoefte te hebben om volgzaam te zijn, maar heeft tot nu toe weinig keuze gehad. Ze twijfelt wel enorm welke keuzes ze moet maken of had moeten maken, maar probeert toch wel een eigen weg te zoeken.

Zoiets. Moet het sowieso nog een 2e keer lezen, de eerste keer verslind ik boeken usually in absurd tempo en mis ik de fijnere nuances nog al eens xD  ;D

Ereinion

Dank je voor je antwoord. Erg verhelderend hoe jullie haar allemaal zien.  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Ereinion op augustus 15, 2011, 10:17:04 PM


Nog even wat meer reklame maken: Er zijn nog maar 10 Hydrhaga's in boekvorm, voor dat boek uitverkocht is. Het zal daarna alleen nog als ebook verkrijgbaar zijn. Voor 14.50 (inclusief verzendkosten) stuur ik het op binnen Nederland, met handtekening. Naar Belgie komt het op 18.50.

Geen herdruk? maar als bijna alle exemplaren weg zijn, heb je toch goed verkocht blijkbaar he... Zal een PM sturen :)

Ereinion

Het boek heeft 3 jaar bestaan en er zijn al enkele herdruks geweest. Op zich zou ik er nog wel een paar meer kunnen verkopen, maar het is goed zo. Ik ben gegroeid als schrijver, dus mag Hydrhaga een ander leven gaan leiden. Niet dat ik er niet trots op ben, trouwens. Dat ben ik natuurlijk nog steeds.


Door jullie antwoorden kon ik trouwens weer objectief naar Lilith kijken en dat heeft me erg geholpen om de stukken te verfijnen. Bedankt nogmaals.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lama

Graag gedaan. Ben erg benieuwd naar het laatste deel! Vooral naar Lillith. In het tweede deel ging het toch wat minder over Lillith en eigenlijk vond ik dat een beetje jammer. Want ik vind Lillith stiekem de leukste van allemaal! En ja, daar wil je dan het meeste van weten, haha! Maar dat maakt me wel nog nieuwsgieriger naar het laatste deel. Laat die maar snel uitkomen!

Trouwens, drie jaar terug alweer. Wow. Gaat de tijd toch hard!

petra1963

Al weer drie jaar ? Oei, dat is lang !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes kijkt ook erg uit naar deel 3
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Al 3 jaar? Hoe lang zijn wij dan al verslaafd aan dit forum? ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Lama


Jovi_Hobbes

We bestaan al bijna 6 jaar..  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :D


Dat hoor ik vaker, dat ik in deel 2 te weinig aandacht aan Lilith heb besteed. Maar eigenlijk gebeurde er in dat deel ook wat minder met Lilith. Ze had een welverdiende pauze. Maar wees gerust, in deel 3 is er weer voldoende ruimte voor haar.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Lama