Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


petra1963

Dauw, de zon, de sterren, sneeuw, bloemen, zand, de zee, onderaardse waterstromen, beekjes... zoiets dus... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

... en de maan? Dan wil ik nog wel even de Aardgodin zijn!

Moeder Aarde spreekt tot jullie!  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

WAt zegt U ? Ik ben een beetje doof !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


Ereinion

Aangezien knuffels meer zeggen dan duizend woorden geeft Moeder Aarde Peter een  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Citaat van: peter1963 op maart 06, 2008, 09:32:49 AM
WAt zegt U ? Ik ben een beetje doof !  ;D

Zit er een slak in je oor Peter?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Zo'n glibberige naaktslak? :o

Sismo

Yak! Die had ik laatst in huis, zat de dieetbrokken van Poessie op te eten! (mager was ie anders niet....)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op maart 06, 2008, 10:27:20 PM
Yak! Die had ik laatst in huis, zat de dieetbrokken van Poessie op te eten! (mager was ie anders niet....)

Was het toch een huisjesslak geworden  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Oké, ik ga geen voorspellingen meer doen over wanneer mijn boek uitkomt. Verwacht dat het wel weer wat later zal worden maar het wordt alleen maar mooier.  ;D

Gisteren heb ik de editor een mail gestuurd met wat vragen over de climax waar ik niet uitkwam. Ik kreeg weer heel veel goede tips en puntjes van (vind ik opbouwende) kritiek. Ik ben echt blij met het contact dat ik met hem heb, want ik leer er heel veel van. En hij is blijkbaar ook erg blij hoe ik alles oppak, want de uitgever had een kadootje voor me.... Omdat ze er helemaal in geloven willen ze ook een geillustreerde uitgave uitgeven. Even afwachten hoe en wat (ik weet dat niet alle lezers houden van plaatjes in een boek), maar ik vind het geweldig dat ze er blijkbaar zo'n vertrouwen in hebben!  ;D

:cake: :cake: :cake: voor iedereen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Klinkt allemaal erg goed, Ereinion!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-