Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

reactie

Gestart door littlefanny, juni 22, 2006, 06:49:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elke

Ik hoop dat dat toch niet gaat gebeuren! Misschien presteren kinderen (en dat is ook al bewezen), beter als ze gescheiden worden, maar ik heb twee jaar in een echte meisjesschool gezeten, en sorry hoor. Als de meisjes een jongen zagen gedroegen ze zich elke keer erg vreemd (vond ik toch): ze probeerden zo hard mogelijk op te vallen, plots viel er vanalles op de grond, er werd gegiecheld,...Op de school waar ik later kwam werd gelukkig op een normale manier met jongens omgegaan.
Als ik zie hoeveel jongens en meisjes van elkaar niet leren, op sociaal vlak, qua interesses, enz, dan vind ik gemengd zitten toch wel echt een meerwaarde. Als we bvb een project uitwerken , is de inbreng van jongens en meisjes bvb vaak verschillend van elkaar.

Zonnekind

 :D Ik kan me de situatie perfect voorstellen. Dit doen zelfs volwassen vrouwen als ze een knappe man zien ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

elke

Verschrikkelijk, niet!  :D

Zonnekind

Ik vind het hillarisch!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 03, 2006, 03:26:02 PM
Nog een jaar of 5 volhouden, dan zullen de onverschilige blikken gaan veranderen in verschrikte blikken: meent ze het dan toch echt?  ;D

Hoi Ann,
Ja, dat helpt wel, denk ik.. ;D Gewoon volhouden !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Citaat van: Zonnekind op december 03, 2006, 08:51:15 PM
Ik vind het hillarisch!

Inderdaad hilarisch ! Net als andersom, trouwens.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)