Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Domme aseksueel...

Gestart door Jovi_Hobbes, juni 23, 2006, 07:21:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik had vandaag even een dom moment...
Een collega die ik voor het eerst weer zag na mijn vakantie vroeg natuurlijk hoe het was geweest. Op een gegeven moment vroeg hij: Nog leuke mensen ontmoet  en trok daar een veel betekenende blik bij.  Ik heb hem toch bijna een halve minuut stom verbaasd staan aankijken voordat het kwartje viel  :-[  :banghead:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 ;D Dat is toch helemaal niet erg?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Niet echt erg nee, maar het was wel een duidelijk voorbeeld van de gescheiden beleveniswerelden van de seksueel en de aseksueel. Seks is zeker niet mijn eerste associatie met vakantie, voor anderen blijkbaar wel!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Eigenlijk domme seksueel!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

phate

vakantie schijnt voor veel mensen lang leve de sex te zijn jah, die schakel moet je dus wel ff hebben. maar kan me best voorstellen dat je dat niet doet. Sexuelen zijn gewoon nie al te snugger zeg maar

Jovi_Hobbes

Ik ben er nu weer aan gewend dat zon en sex met elkaar verbonden zijn. Elk tijdschrift dat je op het moment openslaat gaat over die twee onderwerpen  :-\ Het wordt mensen gewoon aangepraat  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

 :) Voor mij hebben vacantie en seks ook nooit wat met elkaar te maken gehad. Ik dacht altijd dat er aan mij een steekje los zat. Ik ging / ga ook nooit naar vacanties waar ik kan verwachten dat sex een grote rol speelt..Ik heb altijd met verbazing de populaire cultuur bekeken, waar het in vacanties om sex moet gaan...en ervaar vooral veel afstand, innerlijk vooral.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ach ja, ieder zijn eigen hobby, maar als ik op vakantie ben dan geniet ik liever van de cultuur en de natuur
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Geef mij maar een boek op vakantie!

phate

helemaal mee eens tempesta

petra1963

 ;) Voor mij dus ook natuur, cultuur en een boek. Gezellige, leuke mensen is heel fijn. Maar wel gewoon, zo. ;) ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

littlefanny

ehm ... zon, vrolijke mensen, af en toe zwemmen met vrienden en feesten!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

littlefanny

én cultuur natuurlijk, maar dat is alleen als ik in het buitenland ben
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!