Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal!

Gestart door Happy, april 22, 2009, 06:16:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happy

Weer een nieuwe registratie. Alhoewel, tussen voorstellen en registratie zat nog een aardige tijd verschil bij mij.
Wie ben ik? Ik ben een man van 34 jaar oud, werkzaam in de financiele sector. Ook wel aardig te vertellen waarom ik mij hier geregistreerd heb.
Hoewel ik het vroeger nooit zo in de gaten heb gehad (dat ik anders was of misschien beter deed) dan anderen gaat het op een gegeven moment, mede door dit forum (!), opvallen. Ik ben niet zo zeer anti seks maar ik heb er helemaal geen behoefte aan, heb er gewoon niks mee. Zeker de associatie met liefde (zoals de bekende term de liefde bedrijven) vind ik heel erg vreemd. Sterker nog: de zeldzame keren dat ik verliefd ben geweest leek het mij geweldig samen te zijn maar moest ik niet denken aan seks, ik vond het er gewoon niet bijpassen. Daarom denk ik wel dat ik in elk geval een beetje op het forum pas  ;D.

Ienepien

Hallo Happy.
Welkom hier. Eerst stop ik je effe een lekker stukje  :cake: toe.
Ik denk wel, dat je je hier zult kunnen thuisvoelen. ;D
Wij hebben allemaal een vorm van 'het hoeft niet zo nodig', dus lees maar lekker rond, en meng je in discussies. :wave:

Memyselfandi

Dag Happy,

Ik moet zeggen dat ik het helemaal met je standpunten eens ben. Zelf ben ik niet aseksueel, maar ik vind wel dat de rol van sex in onze samenleving te heftig benadrukt wordt. Zelf heb ik hier ook weinig behoefte aan en is het meer 'iets van erbij' , maar niet de hoofdzaak, dan ook de reden waarom ik toch hier te vinden ben  :cake:

jojo83

Ook namens mij welkom en nog maar een lekker stukje  :cake:

avenue

#4
Man naar mijn hart!  ;D Ze bestaan!!
Gr. avenue

I-lady

Ik wil je ook welkom wensen! En ik ervaar hetzelfde..ik zie sex ook echt niet als liefde bedrijven..eerder als ieder voor zich die zn eigen lust wilt bevredigen ofzo..

avenue

Hoi,

Ik vroeg me af of je dan wel openstaat voor contact met een vrouw. Of hou je het bij voorbaat af, net als ik?

Gr. Avenue

Happy

Hoi Avenue,

Echt bij voorbaat afhouden vind ik te geforceerd klinken, maar ik doe er geen enkele moeite voor en ben zonder relatie ook happy :)

Happy

Iedereen dank voor het hartelijke welkom!

Jovi_Hobbes

Hierbij nog meer hartelijke welkomst  :cake:
Ik begrijp goed wat je zegt. Voor mij staat seks gelijk aan lust en heeft het niets met liefde te maken. Ik weet dat dat voor de meeste mensen anders werkt, maar zelf heb ik ook nooit een link tussen liefde en seks kunnen vinden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?