Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door sjaak, mei 12, 2009, 08:43:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjaak

Dag dames en heren,
ik begrijp dat het gebruikelijk is je even voor te stellen. Ik ben een "vriend van" zeg maar. Ik lees al een tijdje als gast mee maar dacht dat ik misschien ook wel posten wilde. Ik ben 23 en ben nu ruim 1,5 a 2 jaar met m'n meisje. Eerst deden we wel het een en ander  maar dat deed ze vooral voor mij. Dat werd steeds minder en afgelopen 4 maanden heeft het het absolute vriespunt bereikt. Het is moeilijk omdat we veel dezelfde vrienden hebben en het daardoor beperkt is met wie ik praten kan. Nu loopt mijn frustratie dus volstrekt de pan uit omdat ik enorm van d'r houd maar met haar samenzijn één grote afwijzing is.
Ik hoop hier wat frust te kunnen uiten en misschien het allemaal wat beter leren begrijpen.

Brummetje

Welkom.

Stukje cake? :cake:

Ik zou zeggen: ga lekker lezen en probeer er samen uit te komen. :knuffel:

avenue

Hoi Sjaak,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je vaak afgewezen voelt. En dat is geen prettig gevoel. Maar geloof alsjeblieft dat als je vriendin echt aseksueel is, dat het zekerrrrrrrrr niet aan jou als persoon ligt. Ook niet aan haar, want dat zal dan haar geaardheid zijn.
Ga hierdoor niet aan jezelf twijfelen. Dat is echt niet nodig. Zorg ervoor dat het jou zelfverzekerdheid niet aantast (als dat al zo is). En zorg ervoor dat het haar zelfverzekerdheid niet aantast. Dat zou zonde zijn!

Groetjes, Avenue.

Ienepien

Welkom Sjaak.  :cake:
Lees vooral lekker door, en meng je in discussies.
Probeer zoveel mogelijk te weten te komen, want het is héél belangrijk, dat je je vriendin leert snappen. :wave:

Mannetje

Hey Sjaak.  :cake:
Is je vriendin ook bekend met deze site.
Wellicht zit zij ook met vragen die ze hier net als jouw (hopelijk) beantwoord krijgt.

Jovi_Hobbes

Welkom Sjaak  :cake:
Ik hoop dat je wat aan het forum zult hebben.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Welkom Sjaak,

Misschien kun je door hier te lezen een manier vinden om samen met de situatie om te gaan. Ik hoop het!

:cake: ?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.