Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi

Gestart door mrniceguy, mei 21, 2009, 12:31:16 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mrniceguy

Hey, ik ben een 20 jarige jongen in ik denk dat ik ook asexueel ben. Ik heb nog nooit behoefte aan sex gehad maar ik kan wel gewoon verliefd worden. Ik kan ook wel gewoon erg genieten van zoenen en zo, alleen heb ik niet de drang naar sex. Ik zou wel heel graag een relatie met een leuke meid willen, maar dan zonder sex. Misschien alleen voor het nageslacht? Ik ben er zelf nog niet helemaal uit maar hoop op dit forum wat meer duidelijkheid te krijgen.

Ienepien

Hallo Niceguy, welkom hier.  :cake:
Lees hier alles maar eens door, en waar je op reageren wilt, doe maar gerust. :wave:

Magnous

Hoi

Ik ben nieuw op de site, ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt. Ik denk dat ik ook aseksueel ben.
Ik kan gewoon verliefd worden, en in het begin zolang het spannend is vind ik sex best leuk...maar de interesse neemt
al snel af en daarna heb ik totaal geen behoefte meer aan sex. Ik ben getrouwd en nu ik dus totaal geen zin meer heb
vind ik dat erg vervelend voor mijn partner. Hij dringt gelukkig niet aan maar ik merk wel dat hij het niet begrijpt.
Ik durf ook niet met hem te knuffelen uit angst dat hij dan opgewonden raakt en ik hem dan weer afwijs.
Pff erg lastig allemaal. Ik vind de site wel erg interessant en hoop hier wat antwoorden te kunnen vinden.

Groetjes

Sismo

Allebei welkom hier!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Citaat van: Sismo op mei 21, 2009, 12:00:27 PM
Allebei welkom hier!
(Sismo, ben je niet iets vergeten? :flic:)

Welkom hier, Magnous.  :cake:
Hier zul je ervaringen kunnen lezen van andere stellen, en hoe die dat soort dingen "handelen".
Als je ergens vragen hebt, stel ze gerust. :wave:

Sismo

Mijn welgemeende excuses aan Magnous en Mrniceguy:  :cake:  :cake:   :cake:  :cake:   :cake:   :cake:   :cake:   :cake:   :cake:
(ik hoop het hiermee goedgemaakt te hebben?)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Beide welkom hierĀ  :cake:!

Jovi_Hobbes

Allebei welkom  :cake:  :cake:
Ik hoop dat jullie wat zullen hebben aan de verhalen hier.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Allebei welkom!  :cake:  :cake:

@ Magnous. Ik begrijp dat knuffelen erg eng is (ik ben ook altijd bang dat mijn vriend meer wil als we eenmaal knuffelen), maar het is misschien niet helemaal eerlijk tegen je partner om hier ook mee te stoppen. Hier komen vaak partners van die zeggen de intimiteit te missen. Misschien kun je dus tegen je partner uitleggen waarom je knuffelen moeilijk vindt en er dan wel weer mee beginnen. Is waarschijnlijk voor jullie allebei fijner.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.