Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ervaringen uitwisselen

Gestart door dutchboy66, oktober 03, 2013, 10:31:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dutchboy66

Hallo iedereen.

In het kort, ik ben getrouwd met een a-seksuele vrouw.

Graag zou ik in contact komen met een seksuele vrouw, die getrouwd is met een A-man, om ervaringen uit te wisselen.

Groeten

Dutch boy

dutchboy66

tjonge, al 80 keer gelezen, en geen enkele reactie....... :cheerleader:

Freakshow

"Ervaringen uitwisselen"... yeah right.
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

Koffie

Het zou inderdaad kunnen zijn dat daar de gevoeligheid ligt. Het was ook het eerste wat ik dacht toen ik je oproep las. Misschien dat je meer response had gekregen als je niet specifiek naar een seksuele vrouw had gevraagd, maar naar seksuele mensen die met een a in relatie zijn.

Hoe dan ook, ik ben wel een vrouw, maar ik ben semi- of aseksueel, dus aan mij heb je waarschijnlijk niets. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

olivierbbommel

Oh oh oh wat ligt dit toch allemaal gevoelig.....voor aseksuelen !  :schater:

Seksuele mensen (en vooral partners van aseksuelen) willen praten, nog meer praten, handen schudden, een hand op de schouder, knuffelen, huid op huid kontakt en ja.... nog veel meer, zelfs sex. Daar is niets mis mee hoor.
Wat moet een seksuele partner met zijn gevoelens op het gebied van intimiteit ?

Wellicht moeten we in deze rubriek maar eens een dating club beginnen voor alleen partners van aseksuelen. Je begrijpt elkaar direct, er valt een hoop ervaringen uit te wisselen en je bepaalt met elkaar de vorm van intimiteit als daar behoefte aan is. En NEE, dit is zeker niet hetzelfde als alle andere dating mogelijkheden op internet. Of het is veel te grof, rechtstreeks of mensen willen een nieuwe relatie, .... en daar zijn wij dan weer niet op uit.   

Ik begrijp dat dit onderwerp prikkelend is :klap:     dus kom maar op !

NewacE

Misschien is dat wel een goed idee.

Zie verder PM
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Koffie

Grinnik. :) Pas maar op, straks krijg je aseksuelen op je datingclub die behoefte hebben aan praten, lichamelijke intimiteit, knuffelen, huidcontact... want dat kan nogal eens verschillen per aseksueel persoon. ;)
En per relatie.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

NewacE

If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Koffie

Ik ben zo dol op dit soort 'discussies'. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

NewacE

Ik snap het allemaal wel hoor. Persoonlijk vind it het heel verkeerd dat de partners er niet over willen praten. En ik kan me heel goed voorstellen dat het ontzettend frustrerend is. Als ik in hun schoenen stond, was ik allang uit de relatie gestapt.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Koffie

Dat is ook zo. Ik denk dat een relatie stagneert als je niet kunt communiceren. Helaas valt ook dat niet te dwingen. Juist niet. Als daar echt geen openingen in zijn, loopt de weg een keertje dood, met of zonder aseksualiteit. Aseksualiteit en de communicatie daarover is ook geen eilandje op zich. Daar zit veel meer omheen. Ooit had ik en relatie met een man die niet aseksueel was, maar die heel bang was voor intimiteit en daardoor was ieder lichamelijk contact haast onmogelijk. Ook in gesprekken en in het dagelijks met elkaar omgaan (voor zo ver dat dagelijks was, want dat kwam hem veel te nabij) lukte dat niet.
Hij heeft zelf de relatie toen verbroken, dan hoefde hij geen persoonlijk/intiem contact meer te hebben en ook niet de confrontatie met zijn probleem aan te gaan.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

NewacE

#11
Volgens mij hebben we Dutchboy's topic een beetje gehijacked. LOL
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Dutchamoeba

Citaat van: dutchboy66 op oktober 21, 2013, 12:11:21 PM
tjonge, al 80 keer gelezen, en geen enkele reactie....... :cheerleader:

Hier zijn ook niet veel seksuele vrouwen... Ik had je graag willen helpen, maar voldoe nu eenmaal niet aan het gewenste profiel...

dutchboy66

hallo allemaal, en dank voor jullie reacties
had een paar dagen niet meegelezen ivm familieomstandigheden, maar daar gaat nu verandering in komen.

@NewacE: had je mij een PM gestuurd? kan hem niet vinden!

Enne, die datingclub: wie wil de eerste afspraak??!!


dutchboy66

Toch maar even proberen hier wat neer te schrijven.
Ben een poosje weg geweest.
In mijn situatie is niks veranderd.
Heb nog steeds wel behoefte om met (vrouwelijke) partners van a-mannen eens wat heen en weer te babbelen......
Hoop dat jullie nog willen reageren, dat jullie me niet vervelend gaan vinden....