Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Links of rechtshandig?

Gestart door Sinister, april 26, 2006, 03:18:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Hahaha, valt gelukkig wel mee  ;D. Na een week kon ik met links al aardig goed muizen. Maar voor dat leuke spelletje curveball (ergens op het onzinforum) heb ik wel rechts nodig.

Jovi_Hobbes

Is eigenlijk wel een goed idee om met links te gaan muizen. Ik heb op mijn bureau op mijn werk namelijk alles wat ik snel nodig heb rechts liggen (zoals pennen, papier etc.) waardoor mijn muis daar nogal eens mee in aanvaring komt. Verder is het natuurlijk een leuke manier om toch een soort van ambidexter te worden.  :P aan de leraren van de basisschool  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?


ThirdMagus

Rechtshandig.
Hehe, een relatie tussen aseksualiteit en links-/rechtshandigen, mssn dat je 't ergens anders moet zoeken... oogkleur bijv ;)

Sismo

Of de vorm van je oorlellen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ThirdMagus

 :rollol:
Of de gebruikte browser, of misschien met de favo emoticon  :afro:

Sinister


Nwyvre

Ik ben eigenlijk tweehandig. :p Ik schrijf haast altijd met rechts, maar mijn linkerhandschrift is niet veel langzamer en haast leesbaarder dan met rechts, haha. Met andere dingen dan schrijven gebruik ik ook zowel links als rechts.

Ereinion

Kun je ook alle kanten op lezen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

SarahAnne

 :schater:

Ik ben rechtshandig... en dan wel super-rechtshandig. Beetje motorische problemen zeg maar...wat rechts doet, doet links ook (links heeft wat last van een minderwaardigheidscomplex denk ik). De enige twee dingen waar ik beide handen echt goed voor kan gebruiken zijn: a) typen (da gaat wonderwel) en b) sjekkies draaien (maarja, dan doen ze natuurlijk eigenlijk allebei hetzelfde).

SarahAnne  ;D
Er zijn mensen aan wie volgens algemene maatstaven iets mankeert, ze zijn als regel het interessantst - Kierkegaard

Jovi_Hobbes

Zo zie je maar: iedereen heeft talenten  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :-\ Ik meende mijn vraag wel hoor. Ik lees echt alle kanten op. Soms moet ik echt nadenken of iets op de kop of in spiegelbeeld staat.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Serieus? Wat grappig. Met op z'n kop lezen kan ik me dat wel voorstellen maar dat heb je dan ook met van rechts naar links lezen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Als je bedoeld in spiegelbeeld wel. En ook in spiegelbeeld op de kop, denk ik. (ik weet niet zeker of ik dat ooit ben tegengekomen  ;))
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.