Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe weet je of je aseksueel bent?

Gestart door Jovi_Hobbes, juli 28, 2006, 07:50:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Citaat van: Zonnekind op juli 30, 2006, 03:06:37 PM
Oei, nu voel ik me wel een beetje een buitenstaander :-[ Bij mij lukt het deze maand weer vrij goed. Als het zonnetje schijnt dan voel ik me zoveel beter in mijn vel waardoor ook seksueel alles een beetje beter gaat. Pas op, verwacht nu niet dat wij stomende vrijsessies hebben, verre van! Maar ik kan er met dit weer wel van genieten van bijvoorbeeld naakt te knuffelen en een beetje strelen lukt ook nog wel. Het is nu ook wel zo dat mijn ouders op vakantie zijn dus dat zal er bij mij zeker ook mee te maken hebben...
Ik kan mij wel goed voorstellen dat seksuelen half-naakte mensen opwindend vinden. Ik word er nog niet opgewonden van maar ik heb dan wel voortdurend zin om Viper op alle blote plekjes te kussen.
Maar goed, als we zelfs in deze opwindende maand niet verder geraken dan dat... :(

Ik beleef het grotendeels  hetzelfde als Zonnekind.. ;) En ik beleef wel plezier aan al die blote mensen, maar ga mij dan niet plotseling sexueel aangetrokken voelen. Dat heb ik tijdens de Zomerfeesten in NIjmegen ook wel gemerkt.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Anoniem

ik wist het omdat ik niet op jongens of meisjes val
nooit gehad ook
iedereen om me heen word verliefd ik niet
ik snap niet hoe iemand verliefd kan zijn  :o
en ik zie me zelf ook niet met een vriendje
word ook boos als mensen me willen koppelen

myra

hier hebben we daar begrip voor hoor, anoniem :)

petra1963

Hoi Anoniem,
Ik word ook boos wanneer mensen mij willen koppelen..
Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik herken je verhaal helemaal anoniem!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Nou ik ben wel sexueel, maar eerlijk gezegd is juli niet de maand. Het is inderdaad te klef om dan dichter bij te komen dan elkaar een hand geven. En zelfs dat... Maar vooral, kijk naar al die mensen....soms wil je gewoon niet teveel zien. To much information indeed. En dan wordt ik zo niet opgewonden.
Of van die mensen die zichzelf heel knap vinden en dat even goed laten zien. Jek. en als er een leuk persoon tussen zit, dan vind ik die ook nog leuk als ik hem in november tegenkom.
Maar wel interessant. Waarschijnlijk heeft de zin in sex bij  de meeste mensen te maken met het feit dat ze op vakantie gaan! Want hoe dan ook, vakantie heeft onder veel mensen als doel om weer eens echt intiem met zijn/ haar partner te worden of om een (tijdelijke)partner te zoeken. En met die gedachte in je hoofd...
Is ook maar een theorie hoor.

Ereinion

Dan hebben ze er weer tijd voor en zitten ze niet meer in hun vaste, dagelijkse ritme...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)