Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wie wil er praten over a seksualiteit in de media?

Gestart door npp, november 27, 2012, 12:02:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

npp

Voor een nieuwe integere televisieserie ben ik op zoek naar leuke, inspirerende, mooie mensen die één ding met elkaar gemeen hebben; ze zijn nog maagd. Aangezien het bijna 2013 is willen wij de verschillende beweegredenen van mensen in kaart brengen. Het is een normale aangelegenheid en wij willen de verschillende verhalen graag horen.

Misschien ken je leuke mensen tussen de 20 en 40 jaar oud waarbij hét nog niet gebeurd is? Of ben je zelf de ware nog niet tegen het lijf gelopen en zou je dit verhaal willen delen? Wij staan open voor jouw verhaal en mocht je contact met ons opnemen: je bent nergens toe verplicht. Stuur dan een reactie naar productie@nopicuturesplease.tv of bel 035 750 82 49.

Lizzie7

Ik ben wel seksueel actief en behoor dus niet tot je doelgroep, maar ik stoor me behoorlijk aan het woordje "mooie" in jouw oproep. Alsof het logischer is dat lelijke mensen nog maagd zijn op die leeftijd. Misschien interpreteer ik dit totaal verkeerd, maar goed, dat is mijn gevoel.

RastaRoos

nee, ze moeten mooi zijn, anders mogen ze niet op televisie natuurlijk  :P :P
That's what she said~

essierulez

Persoonlijk vind ik dat er wel heel vaak benadrukt word dat het een integer/normaal programma is.
Wellicht iets meer details?, welke omroep/welke zender?, wat voor soort programma.

Edewecht

Brrr...!

Een paar opmerkingen en vragen:


  • Wat verstaat u onder integer?
  • Maagd en aseksueel is niet hetzelfde.
  • Wat hebben het feit dat het bijna 2013 is, en het in kaart willen brengen met elkaar te maken? ("Aangezien het morgen woensdag is, ga ik psychologie studeren.")
  • Er zijn geen beweegredenen om aseksueel te zijn.
  • Wat is een 'normale aangelegenheid ' ?
  • 'Wij staan open voor jouw verhaal.' Graag wat meer openheid van uw kant, wie en wat u bent en wat u doet.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat zijn allemaal terechte vragen natuurlijk, en ik hoop dat npp ook nog eens langs komt om ze te beantwoorden. Het kan natuurlijk ook geen kwaad om zelf wat te zoeken en dan kom je hier terecht: http://www.nopp.nl/
Ik ken de programma's niet, maar het ziet er redelijk netjes uit en niet echt op sensatie gericht zeg maar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Edewecht

..... en toen bleef het heel lang stil van de kant van npp ......

Brrr!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

npp

Voor vragen zijn wij via het bovenstaande emailadres en telefoonnummer bereikbaar. Wij zijn van harte bereid om alles toe te lichten. Het gaat ons niet om mooie mensen, maar wel om mooie verhalen en deze zijn er in alle soorten en maten. Daarbij willen wij aseksualiteit en maagdelijkheid absoluut niet over een kam scheren. Wij zien jullie vragen graag tegemoet.
MVG, de redactie

SoulDragon

#9
hehe, vriendelijke reacties jongens :) (wel begrijpelijk, het is beetje slecht geformuleerd)
Ik wilde ook zeggen dat ik wel wil praten over mijn aseksualiteit, maar geen maagd meer, ben al is het 10 jaar geleden.
Dus dat dat niet bij elkaar hoort.

Bij het "mooie mensen" dacht ik eerlijk gezegd niet eens aan "knappe mensen" maar inderdaad aan iets in de trant van "lieve mensen".
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

essierulez

Citaat van: npp op december 10, 2012, 02:55:51 PM
Voor vragen zijn wij via het bovenstaande emailadres en telefoonnummer bereikbaar. Wij zijn van harte bereid om alles toe te lichten. Het gaat ons niet om mooie mensen, maar wel om mooie verhalen en deze zijn er in alle soorten en maten. Daarbij willen wij aseksualiteit en maagdelijkheid absoluut niet over een kam scheren. Wij zien jullie vragen graag tegemoet.
MVG, de redactie

Misschien eerst beginnen met de vragen die er al staan te beantwoorden?

Fricai

Wie mailt ze even en plaatst de antwoorden op deze brandende vragen alsnog hier? :P

AceVentura

Als ze niet eens de moeite nemen om hier de vragen te beantwoorden zou ik verder niet ingaan op hun oproep. Het is jammer van een mogelijk mooie kans om wat aan de zichtbaarheid van aseksualiteit te doen, maar pas na een maand weer langskomen waarbij je wederom verwijst naar een email adres en telefoonnummer lijkt me niet de juiste manier.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op december 17, 2012, 05:02:09 PM
Als ze niet eens de moeite nemen om hier de vragen te beantwoorden zou ik verder niet ingaan op hun oproep. Het is jammer van een mogelijk mooie kans om wat aan de zichtbaarheid van aseksualiteit te doen, maar pas na een maand weer langskomen waarbij je wederom verwijst naar een email adres en telefoonnummer lijkt me niet de juiste manier.

Dat bedoelde ik ongeveer met Brrr
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

Heh, dat schiet niet op nee, had ik nog niet eens gezien.
Kennelijk is het toch niet zo'n hoge prioriteit.... :o
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.